مدیر آموزش و پرورش قشم خبرداد:

میزبانی ستاد اسکان فرهنگیان قشم از 64هزار و 541 نفر در ایام نوروز 96

مدیر آموزش و پرورش قشم از پذیرش 13هزار و 977 خانواده فرهنگی در قالب 64هزار و 541 نفر در تعطیلات نوروز سال جاری در ستاد اسکان فرهنگیان قشم خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۰۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا هرمزگان، بهرام پوراشرف میزان پذیرش خانواده فرهنگی را بیش از 13 هزار و 977 خانوار اعلام کرد و اظهار داشت: در مجموع بیش از 64 هزار و 541 نفربه مدت 18 روز و از 25 اسفند ماه 95 الی 12 فروردین 96 در پایگاه های اسکان فرهنگیان قشم اسکان پیدا کرده اند.

وی افزود: از این تعداد 952 خانواده فرهنگی در قالب چهار هزار و 634 نفر به صورت اینترنتی در 123 کلاس درس مدارس شهری و روستایی مورد پذیرش و اسکان قرار گرفتند.

پوراشرف به فعالیت مطلوب ستاد اسکان شهر درگهان نیز اشاره کرد و اضافه کرد: با توجه به مراکز تجاری فراوان درگهان و میل مسافران برای مسافرت به این شهر و ازدحام جمعیت در آن، با هماهنگی و همدلی بسیار خوب ستاد اسکان فرهنگیان درگهان شاهد عملکرد بسیار مطلوب در آن منطقه بودیم به طوری که با کمترین مسائل و تنش رو برو بودیم.

مدیر آموزش وپرورش قشم تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان قشم با 57 مدرسه و 360 کلاس درس در همه مناطق شهری و روستایی و با برنامه ریزی مناسب و تلاش شبانه روزی توانست کارنامه قابل قبولی را در میزبانی از مهمانان نوروزی برجای بگذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار