فراخوان انتخاب و انتصاب مدیران مدارس مازندران برای سال تحصیلی 97-96

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: بخشنامه فراخوان انتخاب و انتصاب مدیران مدارس از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق طبق برنامه از ابتدای اسفند 95 به مدارس ارسال شد.

کد مطلب: ۶۰۸۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، کوروش حسین زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق دستورالعمل، همکاران فرهنگی که علاقمند به پذیرش مسئولیت مدیریت مدارس برای سال تحصیلی آینده هستند می توانند فرم های مربوطه را تکمیل و تحویل اداره شهرستان و منطقه خود دهند.

رئیس کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس مازندران از روسای آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان خواست: با فعال نمودن کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در ادارات خود و برگزاری منظم جلسات، موضوع را به جد پیگیری کرده و گزارشات لازم را به مشاور اجرایی مدیرکل ارسال کنند.

حسین زاده با بیان اینکه مدیران رهبران آموزشی و تربیتی مدارس هستند، تصریح کرد: روسا ضمن اطلاع رسانی به کلیه همکاران محترم تلاش کنند از همکاران فرهنگی که ظرفیت و توانمندی لازم جهت مدیریت مدارس را دارند دعوت به همکاری نمایند.

وی با بیان اینکه روسا ارزیابی دقیقی از عملکرد مدیران فعلی داشته باشند، افزود: همچنین مدیرانی که تا پایان شهریور 96 به افتخار بازنشستگی نائل می شوند را شناسایی و احصا نمایند و پیش بینی های لازم را جهت جایگزین نمودن این دسته از مدیران داشته باشند.

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن قدردانی و سپاس از زحمات تمامی مدیران و معاونین کنونی مدارس استان ابراز امیدواری کرد: با همکاری روسا و کمیته های انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در شهرستانها و مناطق بتوانیم در سال تحصیلی 97 - 1396 مدیران خوب و توانمندی برای ارتقای سطح علمی، آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس و دانش آموزان گرامی استان انتخاب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار