رئیس پلیس راهور ناجا :

ترافیک نوروزی امسال پرحجم تر است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با اضافه شدن یک و نیم میلیون راننده و یک میلیون و 700 هزار خودروی جدید به ناوگان حمل و نقل کشور ترافیک نوروزی امسال پرحجم تر از سال گذشته است.

کد مطلب: ۶۰۷۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران، سردار تقی مهری روز سه شنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 گفت: 19 میلیون خودرو و 12 میلیون موتور سیکلت در سراسر کشور تردد می کنند که کنترل و مدیریت این میزان وسیله نقلیه نیازمند همراهی و همیاری مردم و دقت بیشتر آنان است.
وی با بیان اینکه مردم باید به مانند همیشه برای مدیریت سفر با نهادهای مسئول همکاری و همراهی کنند افزود: امسال نیروی انتظامی و نهادهای مختلف امدادی با شعار 'پرهیز از خطر آرامش در سفر' از 25 اسفندسالجاری تا 14 فروردین 96در خدمت مردم در نقاط مختلف کشور هستند.
مهری گفت: در ایام نوروز بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و مردم باید نسبت به گذشته مخصوصا در شرایط برفی و بارانی بیشتر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی کنند.
وی گفت: همه خدمتگزاران مردم در این رزمایش جمع شده اند تا خدمات خوبی را به هموطنان در نوروز 96 ارائه کنند.
رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 با هدف ارتقای نظم و انضباط ترافیکی و تامین ایمنی وسلامت در سفرهای نوروزی برگزار شد.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار