معاون فرماندار لامرد در گردهمایی روسای بهزیستی فارس؛

کمک به آسیب دیدگان اجتماعی وظیفه همگانی است

معاون فرماندار لامرد گفت:سازمان بهزیستی در خصوص رسیدگی به مشکلات معلولین و آسیب دیدگان اجتماعی در حال فعالیت است اما این وظیفه تنها برعهده این سازمان نیست بلکه همگان و در هر قشر و صنفی باید به این موضوع مدد برسانند.

کد مطلب: ۶۰۵۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سید مهدی احمدی زاده در گردهمایی رووسای ادارات بهزیستی استان فارس فارس در لامرد اظهار کرد: در هر جامعه ای آسیب ها و کمبودهایی وجود دارد و وظیفه جامعه رسیدگی به این مشکلات است.

معاون فرماندار لامرد در این خصوص اظهار داشت: شکرانه دست های توانمند گرفتن دست های ناتوان است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی در خصوص رسیدگی به مشکلات معلولین و آسیب دیدگان اجتماعی در حال فعالیت است اما این وظیفه تنها برعهده این سازمان نیست بلکه همگان و در هر قشر و صنفی باید به این موضوع مدد برسانند.

احمدی زاده تصریح کرد: همه ما به نوعی ممکن است در خطر معلولیت های مختلف قرار گیریم و باید با کمک به دیگران برای چنین روزی خود را آماده سازیم.

وی خاطر نشان کرد: آفت زمانی است که مراجعه معلولین و آسیب دیدگان اجتماعی را تنها معطوف به بهزیستی بدانیم و دست روی دست بگذاریم تا تنها این سازمان به حل این مشکلات بپردازد، این نوع نگرش آفت بزرگی است.

معاون فرماندار لامرد ابراز کرد: جهت رسیدگی به این امور باید همگان وارد عرصه شوند و سازمان های مردم نهاد باید یاریگر بهزیستی در تحقق اهداف باشند و این سازمان به عنوان یک هماهنگ کننده برنامه ریزی های مختلف را پیگیری نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار