اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اراک در طرح استقبال از بهار

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک اقدامات این سازمان در طرح استقبال از بهار را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۰۴۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، فاطمه عسگری گفت: در راستای اقدامات نوروزی طراحی، ساخت و نصب 13 عدد المان و اثر حجمی جدید توسط هنرمندان و صنعتگران شهر اراک در حال اجرا است.

وی ادامه داد: ساخت و نصب 3 سری هفت‌سین (بر روی المان قطار، چرخ‌های طوافی و هفت سین سنتی) مرمت، بازسازی و رنگ‌آمیزی 7 عدد المان سال‌های گذشته جهت نصب در مکان‌های جدید توسط پرسنل فنی و اجرایی این سازمان، طراحی و ساخت و نصب 30 تا 40 عدد المان‌های یونولیتی با طرح‌های شاد نوروزی (عمو نوروز - حاجی فیروز و ...) از جمله این اقدامات در حوزه المان شهری است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک به رنگ‌آمیزی بیش از 50 هزار متر جداول و بلوارهای سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: نصب 80 نیمکت و 60 سطل زباله در معابر شهر همچنین نصب 50 عدد فلاور باکس و 100 عدد استاپر در معابر شهر توسط واحد اجراییات مناطق انجام می‌شود.

عسگری از ساخت و نصب نرده‌های جدید میدان شهدا در ابعاد 170 متر طول در ارتفاع 1.10 متر خبر داد و بیان کرد: اجرای بیش از 6 پروژه نقاشی دیواری حدود 300 مترمربع شامل شعارنویسی در کوی رضوی، امین و ... همچنین نقاشی دیواری در خیابان شهدای صفری و میدان سرداران و ....، رنگ‌آمیزی و امحا 5 هزار مترمربع دیوارهای بدمنظر و آلوده به شعارنویسی در سطح شهر رنگ‌آمیزی خلاقانه نیمکت‌ها، استاپرها و تیرهای چراغ برق در معابر مرکزی شهر از دیگر اقدامات نوروزی سازمان زیباسازی است.

وی مرمت (رنگ‌آمیزی و تعویض) مبلمان شهری فرسوده منصوب در سطح شهر، تکمیل پلاک‌نویسی و نصب بیش از 500 عدد تابلوهای (پلاکی و پرچمی) معابر فاقد نام یا تابلو، نصب 100 مترمربع بنر در تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر با مضامین تبریک سال نو را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار