دانش آموز سمیرمی دارنده دیپلم افتخار مسابقات بین المللی نقاشی ژاپن:

شادی مردم ایران بهترین موضوع برای نقاشی من است

دانش آموز هنرمند زهرا رادمهر دارای دیپلم افتخار مسابقات بین المللی نقاشی((جی كیو ای))كشور ژاپن ازبین بیش از 17هزار ویكصد اثر كه دراین مسابقه شركت داده شده مقام اول را كسب نمود.

کد مطلب: ۶۰۳۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سمیرم ، زهرا رادمهر دانش آموز دبیرستان آمنه با اشاره به مشکلات موجود در این مسیر گفت: نقاشی با زندگی من عجین شده به طوری که بیش از نیمی از اوقات فراغتم را در خانه به کشیدن نقاشی سپری می کنم در حالی که اغلب هم سن و سالان من سرگرمی های دیگری مانند تلوزیون و فضای مجازی را برای سپری کردن اوقات فراغتشان انتخاب می کنند.

وی در رابطه با نقاشی خود که برای مسابقات ژاپن به تصویر کشیده بود، گفت: پس از مطلع شدن از برپایی این مسابقات نقاشی با عنوان «سیاره آبی زمین از آن کیست؟» را به صفحه تصویر کشیدم و خوشبختانه از بین بیش از ۱۷ هزار و یکصد اثر که در این مسابقه شرکت داده شده بود مقام اول را کسب کردم.

دارنده دیپلم افتخار مسابقات بین المللی نقاشی با اشاره به مشوق های اصلی خود در راه رسیدن به این پیروزی خاطر نشان کرد: در مدرسه با توجه به خوب بودن نقاشی هایم، من را برای شرکت در مسابقات نقاشی می فرستادند و همین اتفاق سکوی پرتابی برای من بوده تا بتوانم انگیزه دو چندانی برای کشیدن نقاشی پیدا کنم.

این هنرمند سمیرمی در ادامه با اشاره به این که در این ۴ سال چندین بار از فعالیت در عرصه نقاشی دل سرد شده، گفت: از بهترین اتفاقاتی که در این مسیر برای من افتاد حضور مربی بسیار خوبم خانم فاطمه پیرمرادیان و مربی مسئول کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان شماره ۲ بود که هر زمان من از نقاشی دلسرد می شدم با ایجاد انگیزه و امید من را به ادامه این مسیر تشویق و ترغیب می کردند.

رادمهر گفت: بیشتر علاقه من به نقاشی برای به تصویر کشیدن شادی مردمان ایران و این کره آبی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار