معاون روابط عمومی کل سپاه در تبریز خبر داد:

افتتاح اولین پالایشگاه بنزین صد در صد بومی ستاره خلیج فارس در کشور

معاون روابط عمومی کل سپاه گفت: اولین پالایشگاه بنزین صد در صد بومی به نام ستاره خلیج فارس که به همت قرارگاه خاتم و دولت افتتاح می شود.

کد مطلب: ۶۰۱۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سردار رمضان شریف در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از نقش های بارز در دفاع مقدس مربوط به خطه آذربایجان و بویژه سپاه عاشورا است و وظیفه ما است که حقایق آشکار را به ثبت برسانیم و ترویج کنیم .

معاون روابط عمومی کل سپاه، گفت: در موردتعامل با افکار عمومی ۴ شاخصه اصلی و بنیادین داریم و در انتقال پیام محتوی پیام و گفتمان ما مهم است و و باید بررسی شود که چه مخاطبانی پیش رو داریم ، با چه ابزاری می توانید این اتفاق بیافتد و بازخورد این کار چه می تواند باشد.

شریف با بیان اینکه بهترین، بیشترین و گسترده ترین مخاطب را گفتمان اسلامی می تواند داشته باشد، گفت: بنگاههای خبری بسیار گسترده انتقال بیان می کنند چرا افکار عمومی به آن حد اشباع نرسیده است که علیه مستکبران طغیان کنند و این اجازه نمی دهند .

وی خاطر نشان شد: محصول کارکرد رسانه ها است که ایران را بیشتر دشمن می دانند تا اسرائیل و این اثبات شده که رسانه ها به مردم اطلاع رسانی نمی کنند بلکه فکر سازی و ایده پردازی می کنند .

معاون روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر اینکه وظیفه اصحاب رسانه اغراق نیست و باید بلکه داشته ها و عملکرد مثبت خود را به رخ بکشد، افزود:اهمیت سرمایه و قدرت دفاعی و ارزش پیشرفتهای علمی مسائلی هستند که بیشتر باید توسط خبرنگار برجسته شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: به زودی شاهد افتتاح اولین پالایشگاه بنزین صد در صد بومی به نام ستاره خلیج فارس که به همت قرارگاه خاتم و دولت در آستانه خواهیم بود.

شریف اظهار داشت: این پالایشگاه برای اولین بار ما را از لحاظ نفت و گاز در واردات بی نیاز میکند و از همه پالایشگاههای کشور ظرفیتش بالاتر بوده به طوری که ۱۳ هزار نفر به صورت سه شیفت در این مجموعه فعالیت میکنند که بخش اولش توسط معاون اول رئیس جمهورافتتاح شد.

وی افزود:هیچ کشور در منطقه امن تر و رو به رشدتر از ایران نیست و همه اقتدار دنیا منحصرا به خاطر سر شاخه های علم است که ما به بعضی موارد دست یافته ایم .

شریف تصریح کرد: منکر نارسایی ها، نا مهربانی ها و کم کاریها نیستیم ولی اگر نگاهی کلان داشته باشیم متوجه می شویم که در چالشهای عظیم موارد کوچک هم داریم که پشت سر گذاشته ایم .

معاون روابط عمومی کل سپاه توجه و اتکا به حوزه کار آفرینی، ایجاد زیر ساختها و رفع محرومیت ها را از اولویت های این نهاد دانست و افزود:34 هزار در ۱۳ استان در هفته گذشته پروژه محرومیت زدایی داشتیم و۱۵۰ پروژه بزرگ در دست داریم.

وی اظهار کرد: ما به استقلال کامل که آرزوی خیلی کشورهای دنیاست ، رسیده ایم و همه تصمیمات به دست فرزندان و نخبگان و مسئولین این مرز و بوم انجام میشود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار