مدیرکل تربیت بدنی آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا:

فعالیت های ورزشی فقط به دنبال ارتقای سلامت جسمانی دانش آموزان نیست

مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: فقط به دنبال این نیستیم که شاخصه های سلامت جسمی دانش آموزانمان را ارتقاء دهیم بلکه می خواهیم دانش آموزی مسئولیت پذیر تر، قانونمندتر و خوب را تربیت کنیم.

کد مطلب: ۵۹۶۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین بابوئی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: یکی از وظایفی که ما در حوزه تربیت بدنی و سلامت داریم این است که بتوانیم زمینه تحرک و پویایی را در مدارس فراهم کنیم .

وی افزود: برای این تحرک و پویایی فقط به دنبال این نیستیم که شاخصه های سلامت جسمی دانش آموزانمان را ارتقا دهیم بلکه به دنبال آن هستیم که با استفاده از ابزار ورزش و تربیت بدنی در داخل مدرسه چند اتفاق بزرگ همزمان با یکدیگر رقم بخورد .

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: می خواهیم دانش آموزان ما تحرک پیدا کنند ، اجتماعی تر شود، مسئولیت پذیرتر ، قانونمند تر باشد، به بزرگتر ها احترام بگذارد. همه این تلاش ها باعث می شود که دانش آموزان ما در فعالیت های ورزشی به صورت عملی آن را تمرین کنند .

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما افزایش نشاط و شادابی دانش آموزان در مدارس است. به دنبال آن هستیم تا با استفاده از فعالیتهای ورزشی فضای آموزشی و پرورشی مدارسمان با نشاط تر شود و دانش آموزان ما به فضای مدرسه جذب شود تا معلمان ما احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشند .

بابوئی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که امکانات ، اقتضائات در برنامه ها لحاظ شود و نباید برنامه ریزی ها عجیب و غریب و غیر قابل اجرا باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار