پانا گزارش می دهد؛

دولت جدید آمریکا جواب خود را گرفت/حضور باشکوه ایران در راهپیمایی

فرمانده سپاه ناحیه خسروشاه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ما جواب این تهدیدات و یاوه گویی ها را در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داد و حضور خیل عظیم جمعیت شرکت کننده نشان دهنده این بود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

کد مطلب: ۵۹۶۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

در حاشیه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت و گوی اختصاصی خبرنگار پانا با تنی چند از مسئولین از منطقه خسروشاه آذربایجان شرقی را در ادامه می خوانید.

پانا: اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا باعث عزت ایران شده یا باعث تضعیف ایران؟

سرهنگ بابازاده، فرمانده سپاه ناحیه خسروشاه: قطعا باعث عزت شده و امروزه مظلومیت کشور ما به گوش همه جهان می رسد. حضرت آقا فرمودند از ترامپ متشکریم زیرا که مشکلاتی را که ما 38 سال بود اعلام می کردیم و جامعه بین الملل قبول نمی کرد خود این فرد اعلان کرد. حضرت آقا فرمودند که ما جواب این تهدیدات و یاوه گویی ها را در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داد و امروز خیل عظیم جمعیت شرکت کننده را می بینید که نسبت به سال قبل 2 برابر شده است و نشان دهنده این است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

پانا: مسئولین چه کاری باید در قبال مردم و آمریکا انجام دهند؟

سرهنگ بابازاده، فرمانده سپاه ناحیه خسروشاه: اصلی ترین وظیفه و کار مسئولین خدمت به مردم است و با ارزش ترین کارهاست که مسئولین باید در قبال مردم به نحو احسن انجام دهند. توصیه اصلی به مسئولین این است که ما حق مذاکره داریم اما حق تسلیم شدن در مقابل دشمن را نداریم.

ترامپ، چهره واقعی آمریکا را به جهان نشان داد

پانا: با توجه اقدام هایی که رییس جمهور جدید آمریکا انجام دادند، حقوق بشر آمریکایی را قبول دارید؟

حجه السلام ناصری، امام جمعه خسروشاه: ما همیشه گفتیم اسلام بهترین دین است، شورای امنیت و آمریکا درغ گو هستند این همه افراد بی گناه در عراق، یمن و سوریه شهید شدند آیا اینان مدافع حقوق بشر هستند ؟ اینان همیشه حاضرند تا ضربه ای به ملت ها بزنند پس این کشور نه مدافع حقوق بشر است و نه برای بشر ارزشی قائل است.

پانا: همچنین نظر جناب عالی در مورد دستگیری کودک 5 ساله ایرانی تبار در فرودگاه آمریکا چیست؟

حجه السلام ناصری، امام جمعه خسروشاه: این کار ها در طول تاریخ بی سابقه هستند، دستگیری کودکی که فقط ملیت ایرانی دارد و این اولین مورد نیست موارد بسیاری از این قبیل کارها وجود دارد که نشان دهنده دروغ گویی این کشور در حمایت از حقوق بشر می باشد.

پانا: در مورد صحبت های اخیر ترامپ که" همچنان گزینه ها روی میز ماست "به نظر شما این اقدامات با عزتمند شدن ایران خواهد شد؟

حجه السلام ناصری، امام جمعه خسروشاه: حضرت آقا فرموند که ما چندین سال می گفتیم و کسی باور نمی کرد و الان این فرد چهره واقعی آمریکا را نشان داد و امروز حضور پرشور این ملت جواب این همه تهدیدات است که هیچ حراسی از این تهدیدات نداریم و این نشان دهنده عزت ایران است .

پانا: توصیه شما به جوانان، نوجوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب چیست؟

حجه السلام ناصری، امام جمعه خسروشاه: نسل اول و دوم دین خود را ادا کردند و شما جوانان برای حمایت از اسلام، انقلاب، تشیع و ولایت فقیه باید رهرو راه شهیدان باشید و مجال سوء استفاده به دشمن ندهید.

بی زاری از سیاست های آمریکا در شعار های 22 بهمن باید نمایان باشد

پانا: به نظر شما آیا آمریکا شایسته گفتن کلمه حقوق بشر است؟

نجد ریئس دادگاه خسروشاه: آمریکا که مدعی حقوق بشر در کل دنیاست کذب محض است و ما به کرات مشاهده می کنیم که همیشه در منطقه خاورمیانه نقش متجاوز را دارد و ناقض حقوق بشر هست و مثل حیوانات غارت کننده اموال کشورها از جمله ایران است و همیشه سازمان ملل حامی همیشگی این کشور است و بر کارهای این کشور غاصب سرپوش می گذارد.

پانا: دلیل شرکت و همبستگی ملت در 22 بهمن چیست و چرا لازم است مرگ بر آمرکا بگوییم؟

نجد ریئس دادگاه خسروشاه : این وظیفه شرعی است و باید هر ساله این حضور پرشور تر و شعار ها پر رنگ تر باشد تا بی زاری از سیاست های آمریکا را نشان دهند.

شعار مرگ بر آمریکا فقط نشان دهنده مخالفت ما با اقدامات دولت آمریکاست

پانا: شما حتما زمان های انقلاب سال 57 را به یاد دارید به نظر شما این حضور پر شور تر شده یا تغییری نکرده؟

علیپور بخشدار خسروشاه: مردم همان مردم است با همان اعتقادها، مردمی که با تکیه بر اسلام و دین، آن زمان ها انقلاب کردند با مردم حال حاضر تفاوتی ندارند بلکه این روحیه عدالت طلبی بسار پررنگ تر شده است.

حضور مردم در این راهپیمایی به دست حاکمیت نیست زیرا حکومت می تواند حداکثر 30 درصد مردم را به خیابان ها بکشد ولی این حضور بسته به روحیه خودجوش مردم در حمایت از انقلاب است.

پانا: نظر شما در مورد شعار مرگ بر آمریکا که آیا لازم است حتما این شعار را سر دهیم؟

علیپور بخشدار خسروشاه: ما با هیچ کشوری سر جنگ نداریم به جز اسرائیل. شعار مرگ بر آمریکا فقط نشان دهنده مخالفت ما با اقدامات دولت آمریکاست این شعار ربطی به مردم این کشور ندارد و ما خواهان دوستی و مراوده ایم و جنگی با هیچ کشوری نداریم فقط این افکار پلید دولت امریکا ما را مجبور به گفتن این شعار می کنند.

آمریکا هیچ وقت برای ما دوست نخواهد بود

پانا: آیا امریکا شایستگی مدافع حقوق بشر بودن را در جهان دارد؟

غفار پورشریف رئیس آموزش و پرورش خسروشاه: آنها که این شعار را سرمی دهند بروند و تاریخ کشور خودشان را مطالعه کنند و ببینند که چه تجاوز ها و قانون شکنی هایی در حوزه جهانی انجام داده اند.

پانا: اقدامی که مسئولین باید در قبال این کشور انجام دهند؟

غفار پورشریف رئیس آموزش و پرورش خسروشاه: مقام معظم رهبری در دیدار با پرسنل نیروی هوایی تمامی راهکار ها را به مسئولین نشان دادند که آمریکا هیچ وقت برای ما دوست نخواهند شد زیرا دست نشانده این ها صهیونیست هاست که همیشه خواستار زیر پا گذاشتن مسلمانان در کل جهان هستند.

گزارش از امیر رضا لوحی خسروشاهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار