رییس سازمان دانش آموزی کشور د رتبریز:

معاونت خوداتکایی مالی سازمان دانش آموزی فعال می شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کشور و رییس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران گفت: معاونت خوداتکایی مالی سازمان دانش آموزی کشور که قبلا مصوب شده بود به طور جد فعال خواهد شد تا ایده های سازمان های موفق در راستای خوداتکایی را ارزیابی کرده و در دیگر استان ها پیاده کنند.

کد مطلب: ۵۹۴۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کشور و رییس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر یک روزه به تبریز پس از شرکت در آیین تجلیل از اولیای دانش آموزان حافظ قرآن، از سازمان دانش آموزی استان بازید کرد.

در این بازدید که محمد رضا مسیب‌زاده مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و مدیران و معاونان پرورشی و تربیت بدنی نواحی پنج گانه استان نیز حضور داشتند، نمایشگاه سالانه مبل، فرش و لوازم خانگی در محل سازمان دانش آموزی استان به دست رییس سازمان دانش آموزی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهدی فیض در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص برنامه های آتی سازمان دانش آموزی کشور گفت: با توجه به این که قائم مقام سازمان دانش آموزی جناب آقای دکتر علیگو به تازگی منصوب شده اند، قرار است در جلسه ای که در اسفند ماه با ایشان و مدیران سازمان دانش آموزی استان ها خواهیم داشت در خصوص جزئیات برنامه های سازمان با هم رایزنی هایی داشته باشیم.

وی افزود: یکی از ایده هایی که دنبال می کنیم استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی و تربیتی و اردوگاه ها برای سازمان است و می تواند بخشی از امکانات اردوگاهی کانون های تربیتی با رعایت مسایل حقوقی در اختیار سازمان قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کشور برپایی نمایشگاه در محل سازمان دانش آموزی کشور را برای خود اتکایی مالی سازمان ، خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: استان های دیگر نیز با الگو برداری از سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی می توانند گامهای موثر در راستای خوداتکایی مالی بردارند .

فیض با بیان این که شرایط ایده آل این است که منابع در آمد ما مرتبط با نیازهای درون سیستم آموزش و پرورش باشد، تصریح کرد: تامین نیاز های فرهنگیان همراه با خود اتکایی مالی سازمان ایده بسیار خوبی است و لازم است نیازهای اقتصادی اموزش و پرورش با نیازهای فرهنگیان آمیخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار