فرماندار پیشوا در بازدید از روستاهای نیازمند طرح توسعه و بهسازی:

جامعه روستایی نقش اساسی در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور بر عهده دارد

فرماندار پیشوا در بازدید از تعدادی از روستاهای نیازمند طرح توسعه و بهسازی این شهرستان گفت: جامعه روستایی که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را به خود اختصاص می دهد، نقش اساسی در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور بر عهده دارد.

کد مطلب: ۵۹۳۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، محمدکرم محمدی، فرماندار شهرستان پیشوا، به همراه احمد ملایری، بخشدار مرکزی پیشوا با هدف ابلاغ اعتبار تخصیصی به روستاها با اولویت نیازهای بهداشتی و درمانی و همچنین بهسازی معابر از تعدادی از روستاهای نیازمند طرح توسعه و بهسازی این شهرستان بازدید کردند.

فرماندار پیشوا در این بازدیدها مشکلات روستاهای سطح شهرستان را از نزدیک مشاهده و طی گفت و گو با اهالی آنها، مسائل مطروحه را از نزدیک بررسی کرد و روستاهای رودبارک، گلعباس، سرگل، یوسف رضا، طارند، حبیب آباد، شعیب آباد و عسگر آباد عباسی از جمله روستاهایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

محمد کرم محمدی، در حاشیۀ این بازدید گفت: جامعه روستایی که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را به خود اختصاص می دهد، نقش اساسی در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور بر عهده دارد و با توجه به اهمیت و جایگاه جامعه روستایی در کشور، شناخت و رفع مشکلات و چالش هایی که این جامعه در فرآیند توسعه با آن روبرو است در دستور کار دولت یازدهم قرار گرفته است.

فرماندار پیشوا رسیدگی به مسائل بهداشتی و درمانی سطح روستاها را یکی از اولویت های اساسی برشمرده و افزود: رسیدگی به وضعیت مناطق روستایی از جمله نیازهای بهداشتی و درمانی این مناطق به تبع از سیاست های دولت، در دستور کار ما قرار گرفته است و تلاش می کنیم با سرکشی مداوم از این مناطق، مشکلات را بررسی و با اقدامات اساسی بهترین خدمات را به روستائیان ارائه دهیم.

محمدی به نقش مردم در توسعه روستاها اشاره کرده و ادامه داد: تمام برنامه های توسعه ای برای مردم و بهره مندی آنان انجام می گیرد و با توجه به ابعاد توسعه پایدار روستایی، مشارکت مردم نقش مهمی در رشد مولفه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و... روستا دارد.

همچنین فرماندار پیشوا در این بازدیدها، بهسازی معابر روستایی را از دیگر اولویت های مهم روستاهای این شهرستان عنوان و در جهت اجرای هر چه سریعتر آن تاکید کرد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار