مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به پانا خبر داد:

افتتاح 17 پروژه بهزیستی استان مرکزی در دهه مبارک فجر

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح 17 پروژه بهزیستی استان مرکزی در دهه مبارک فجر خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۲۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

بهروز رفیعی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی گفت: همزمان با دهه فجر دو مرکز مشاوره ژنتیک در کلانشهر اراک افتتاح خواهد شد و سه واحد مهد کودک در شهرستان های خمین و دلیجان و یک واحد مهدکودک روستایی نیز به منظور آموزش به کودکان سه تا شش سال روستایی در شهرستان کمیجان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: چهار واحد مسکونی در شهرستان خنداب و چهار واحد مسکونی دیگر نیز در شهرستان کمیجان به منظور کمک به خانواده های مددجوی بهزیستی که دارای دو فرزند معلول هستند و یک واحد مسکونی مددجویی نیز در شهرستان خمین نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: همچنین افتتاح مرکز پیشگیری و ارتقای سلامت روان در شهرستان محلات از دیگر برنامه های دهه فجر بهزیستی استان مرکزی در سال جاری می باشد.

رفیعی ادامه داد: آذین بندی و نصب بنر، نواختن زنگ انقلاب در ادارات و مهدهای کودک سراسر استان، پخش سرودهای انقلابی، دیدار مدیرکل و اعضای شورای معاونین با نماینده محترم ولی فقیه در استان، شروع مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و مددجویان، بازدید از مراکز نگهداری سالمندان و معلولین، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب و ... از برنامه های اجرایی در دهه مبارک فجر است.

وی ابراز داشت: عطر افشانی و نثار گل بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب، دیدار با خانواده شهدای بهزیستی و خانواده شهدای کارکنان بهزیستی، تجلیل از آزادگان، ایثارگران ورزمندگان بهزیستی استان، عیادت از بیماران در مراکز درمانی و بازدید از مراکز تحت پوشش، تجلیل از پرستاران شاغل در سازمان و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دهه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار