معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

ساخت مستند" بهترین معلم دنیا " در فراشبند کلید خورد

ساخت فیلم مستند " بهترین معلم دنیا " به نویسندگی و کارگردانی محمد رسولی در شهرستان فراشبند آغاز شد.

کد مطلب: ۵۹۲۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس ، محمد نظری با اعلام این خبر گفت: مستند 45 دقیقه ای " بهترین معلم دنیا " به سفارش اداره امور تربیتی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در حال ساخت می باشد که در آن تلاش های یک معلم خلاق را در یکی از روستاهای دورافتاده ی استان فارس به نمایش گذاشته است.

وی گفت: محمد ظاهر علوی ، معلم مدرسه شهدای روستای خانیک از توابع شهرستان فراشبند با همت و علاقه ویژه ای که به معلمی دارد ، تلاش نموده تا بهترین امکانات علمی و آموزشی را برای شاگردان کلاس خود مهیا نماید .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: این فیلم رویکردی گزارشی و روایی دارد که عملکرد معلم و تاثیر این عملکرد بر رفتار دانش آموزان را به تصویر میکشد .

نظری یادآور شد : ساختار فیلم مستند" بهترین معلم دنیا " بر فعالیت کلاسی و سایر فعالیتهای بیرون از مدرسه این معلم و شاگردانش در زمینه آموزش مهارت های فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، آشنایی با مسائل اعتقادی ، ایجاد حس تعامل و تجربه اندوزی دانش آموزان و آشنایی با نهادهای مختلف دولتی در یک روز کامل می پردازد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: این فیلم سبکی واقع گرایانه دارد و رویدادها را بدون هیچ گونه صحنه سازی ، همانگونه که هستند به تصویر میکشد و گفتار متن این فیلم صدای معلم ، دانش آموزان و سایر مصاحبه شوندگان است که با توجه به تصاویر هر بخش ، انعکاس داده میشود .

نظری همچنین گفت: مسعود شکوهی ،مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در سفر خود به استان فارس ، ضمن بازدید از فعالیت های و برنامه های آموزشی و پرورشی مدرسه شهدای خانیک و آشنایی با روند تصویر برداری مستند" بهترین معلم دنیا " ،از معلم تلاشگر این مدرسه نیز تقدیر نمود.

گفتنی است مدیرتصویربرداری این مستند فرامرز رحیمی و تصویربردار آن رضا جاهد می باشند و انتظار میرود که تدوین نهایی این فیلم تا 12 اردیبهشت ماه سال 96 به پایان برسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار