کارگروه فرهنگی و هنری بانوان شهرستان لاهیجان تشکیل شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: کارگروه فرهنگی و هنری بانوان شهرستان با هدف پرداختن به توانمندی ها و فعالیت های زنان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تشکیل شد.

کد مطلب: ۵۶۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،نگار نادری روز چهارشنبه در اولین نشست این کارگروه هدف از تشکیل آنرا فعال سازی بانوان هنرمند و ترغیب آنان جهت ارایه فعالیتهای بیشتر در حوزه زنان عنوان و اظهارداشت: این کارگروه از زنانی تشکیل شده است که در عرصه های مختلف هنر و فرهنگ فعالیت می کنند و توانایی های بسیاری دارند که با تشکیل این کار گروه متخصص خوبی حاصل خواهد شد.
وی افزود: زنان بیش از نیمی از جمعیت جامعه هستند لذا به هیچ وجه نمی توان استعداد نیمی از جمعیت را نادیده گرفت،برای ایجاد تحول در موفقیت زنان نیاز است حضور آنان بیشتر و پررنگتر شود .
وی خاطرنشان کرد: به علت فرهنگ موجود بیشتر زنان عادت کرده اند که برای دیگر اعضای خانواده وقت بگذارنند و چه بسا خودشان را نادیده می گیرند و ضمن ارج نهادن به خانواده و مسئولیت زنان در امر مهم خانواده اکنون نیاز است تا زنان از حاشیه خارج شده و در فعالیتهای اجتماعی به صورت مستقل دیده شوند .
نادری تصریح کرد: این کارگروه به علت آنکه از بانوان متخصص در امور فرهنگی و هنری تشکیل شده،می تواند در فعالیتها با مشارکت و همکاری عرصه را برای حضور بانوان و رسیدن به اهداف مطلوب تسهیل نماید .
در اختیار قراردادن امکانات و شرایط موجود شهرستان برای فعالیت بانوان ، ‌شناسایی سایر بانوان در زمینه هنر و فرهنگ،تشکیل کارگروه موسیقی ویژه بانوان ،برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط کارگروه بانوان ،بهره مندی از زیر مجموعه های آموزشگاه ها،موسسات،کانون های تبلیغاتی جهت تبلیغات در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری بانوان از مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار