طرح شهر الکترونیک گیلان در لاهیجان اجرایی می شود

سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: طرح شهر الکترونیک گیلان در دهه فجر امسال در لاهیجان عملیاتی می شود.

کد مطلب: ۵۶۷۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهر لاهیجان اذعان داشت: فاز اول این طرح مدون شده است و به عنوان اولین شهر پایلوت در استان گیلان اجرا می شود تا شهروندان بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: مقدمات قرار داد آن در سال گذشته با تشکیل جلسات متعدد فراهم و با عقد قرارداد با بخش خصوصی ، شهر لاهیجان به عنوان اولین شهر الکترونیک استان گیلان به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران از مزایای آن بهره مند می شود.
وی استفاده از خدماتی مانند اینترنت رایگان با نصب وایفا در دو نقطه شهر، ،پارکینگ ، پارکبان و صدور کارت شهروندی برای ارایه تسهیلات به شهروندان لاهیجانی را از جمله مزایای فاز اول آن ذکر کرد .
وی یادآورشد: در هفته گذشته در صحن شورای اسلامی لاهیجان این طرح مصوب و به شهرداری اجازه داده شد که این طرح را در شهرلاهیجان اجرایی کند که در دهه فجر امسال اولین فاز اول آن در این شهر آغاز می شود.
وی اظهارداشت: فناوری اطلاعات و فضای الکترونیکی مطمئن ترین مسیر ارائه خدمات به شهروندان است و در این راستا شورای اسلامی شهرلاهیجان مجوز عقد قرارداد شهرداری با شرکت کامپیوتر و روشهای مکانیزه (CMS) را صادر کرده است.
وی اظهارداشت: زیرساخت های اجرای شهر الکترونیک توسط شرکت طرف قرارداد آماده شده است و این شرکت در این زمینه بیش از 15 میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار