ششمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم در مازندران برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری ششمین جشنواره نوجوان سالم در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۳۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سید علی قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه مدارس استان برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره نوجوان سالم در دوره ابتدایی با تأکید بر تقویت و تعمیق باورهای دینی و با موضوع "چگونه در برابر آسیب های اجتماعی از خود مراقبت کنیم؟" برگزار شده و دانش آموزان در قالب انشاء نویسی و نقاشی در جشنواره شرکت می کنند.

قاسمی تصریح کرد: جشنواره نوجوان سالم در دوره اول و دوم متوسطه با موضوعات شیوه زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، پیشگیری از گرایش به مواد اعتیاد آور، پیشگیری از گرایش به خشونت در قالب فیلم کوتاه، نقاشی، نرم افزار و چند رسانه ای، عکس، مقاله، روزنامه دیواری و ایده پردازی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در این جشنواره، والدین دانش آموزان و کارکنان مدارس می توانند در رشته مقاله نویسی شرکت کنند، ابراز داشت: در بخش ابتکارات مدرسه ای ویژه همکاران فرهنگی با محوریت الگو و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس؛ محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری؛ و پروژه های ابتکاری پیشگیری خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: در سال گذشته بالغ بر 5 هزار اثر در پنجمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم شرکت کردند.

شایان ذکر است مهلت جمع آوری و ارسال آثار برتر به اداره کل آموزش و پرورش استان تا 15 بهمن ماه 1395 تعیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار