مدیرکل شیلات و آبزیان استان اردبیل :

بازارچه تخصصی آبزیان در اردبیل راه اندازی می شود

مدیرکل شیلات و آبزیان استان اردبیل گفت:‌ با برنامه‌ریزیهای انجام شده بازارچه تخصصی آبزیان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود که نیاز است در این زمینه شهرداری اردبیل همکاریهای لازم را داشته باشد.

کد مطلب: ۵۶۰۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سید آرمان میرواعظی در جلسه کمیته تنظیم بازار در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی شیلات استان اردبیل راه‌اندازی بازارچه تخصصی آبزیان است که برای راه‌اندازی این بازارچه باید شهرداری اردبیل همکاریهای لازم را داشته باشد تا بتوانیم در زمان مقرر بازارچه تخصصی آبزیان را راه‌اندازی کنیم .

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی بازارچه تخصصی آبزیان در اردبیل اعلام آمادگی کرده است، افزود : مشکل به وجود آمده در ایجاد بازارچه تخصصی آبزیان مکان است که مکاتباتی در این زمینه با شهرداری اردبیل انجام شده ولی متاسفانه به صورت کتبی هیچ پیشنهای از طرف شهرداری برای راه‌اندازی بازارچه انجام نشده است .

مدیرکل شیلات و آبزیان استان اردبیل گفت:‌ دو مکان یرای راه‌اندازی بازارچه تخصصی آبزیان در شهرک کارشناسان و شهرک کوثر اردبیل در نظر گرفته شده که باید برای ارائه این مکانها شهرداری همکاری لازم را داشته باشتد تا بتوانیم با استفاده از سرمایه‌گذار بخش خصوصی این بازارچه را راه‌اندازی کنیم .

میرواعظی تصریح کرد: اگر بازارچه تخصصی آبزیان در اردبیل راه‌اندازی شود، بی‌شک علاوه بر اینکه محصولات باکیفیت آبزی به دست مردم می‌رسد بلکه در این صورت گام بزرگی در اشتغال‌زایی و تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در اردبیل برداشته می‌شود .

وی بیان کرد: هم‌اکنون آبزیان اردبیل علاوه بر تامین نیاز داخلی به استانهای هم‌جوار نیز صادر می‌شود و محصولات آبزیان اردبیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طرفداران زیادی را در نقاط مختلف کشور دارد .

مدیرکل شیلات و آبزیان استان اردبیل از نظارت همه‌جانبه بر استخرهای پرورش ماهی و فروش محصولات آبزی در اردبیل خبر دادو اظهار کرد:‌ انتظار می‌رود مسئولان مربوطه همکاری همه‌جانبه‌ای با شیلات و آبزیان استان اردبیل داشته باشند تا بتوانیم در حوزه آبزیان اقدامات اساسی انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار