به همت اداره فضای سبز منطقه ۲۰ صورت گرفت:

اجرای کاشت نهال در مجتمع های خدمات بهزیستی شهرری

خبرگزاری پانا: اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 در راستای اجرای طرح استقبال از بهار نسبت به كاشت 250 اصله نهال در مجتمع های خدمات بهزیستی این منطقه اقدام كرد.

کد مطلب: ۵۵۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس اداره فضای سبز منطقه 20 با اعلام این خبر گفت: در آستانه فصل بهار و در راستای توسعه فضاهای سبز شهری نسبت به كاشت 250 اصله نهال در مجتمع های خدمات بهزیستی شهید حاج باقری در محله سیزده آبان و شهدای گمنام محله دولت اباد اقدام كرد.

مهندس نقی نگین راز افزود: در این اقدام گونه هایی از درختان خرمالو، سیب و زردآلو توسط تعدادی از شهریاران جوان در فضای سبز این دو مجتمع كه محل نگهداری و مراقبت كودكان بی سرپرست است كاشته شد.

وی به برگزاری جلسه بهداشت محیط كار نیز اشاره كرد و اظهار داشت: اولین جلسه بهداشت محیط كار با حضور نماینده مرکز بهداشت شهرری، ناظران نواحی هفتگانه و پیمانکاران فضای سبز در ساختمان مرکز آموزش گل و گیاه منطقه 20 برگزار شد.

وی در پایان تصریح کرد: در این كارگاه در خصوص رعایت بهداشت و نظافت لباس كار كارگران سرویسهای بهداشتی ، هماهنگی برگزاری جلسات آموزشی برای کارگران تا قبل از دهم اسفند ماه، انجام معاینات کارگران در اردیبهشت ماه سال آینده توسط مرکز بهداشت بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار