بهره برداری از خط راه آهن قزوین رشت تا پایان کار دولت یازدهم

: بهره برداری از خط آهن قزوین- رشت در توسعه اقتصادی کشور نقش موثری دارد و برای توسعه شبکه حمل و نقل نیز تا پایان امسال مسیر ریلی تهران به سمت کرج در حال چهارخطه شدن و از کرج به سمت قزوین در حال دوخطه شدن است.

کد مطلب: ۵۵۲۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور صبح روز جمعه 28 آبان 95 به منظور بازدید از خط راه آهن تهران - قزوین وارد استان قزوین شد .

در این بازدیدفریدون همتی استاندار قزوین، محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، سعیدمحمد زاده مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران از بهره برداری خط راه آهن قزوین رشت تا پایان کار دولت یازدهم خبر دادو گفت:استان قزوین با موقعیت مناسب جغرافیایی و دسترسی به استانهای شمالی از طریق شبکه جاده ای و شبکه ریلی به تهران و شمال غرب به علت عدم ارتباط ریلی با استان گیلان با مشکلاتی مواجه بود که این موضوع بویژه در مناسبتها با افزایش قابل توجه مسافرت ها به مناطق شمالی از مسیر قزوین با ترافیک بالا در اتوبان قزوین به رشت ضرورت احداث شبکه ریلی در این مسیر را دو چندان کرده بود.

نوبخت تصریح کرد: بهره برداری از خط آهن قزوین- رشت در توسعه اقتصادی کشور نقش موثری دارد و برای توسعه شبکه حمل و نقل نیز تا پایان امسال مسیر ریلی تهران به سمت کرج در حال چهارخطه شدن و از کرج به سمت قزوین در حال دوخطه شدن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار