عضویت رایگان بیش از 400 نفر در کتابخانه های عمومی آستارا

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا گفت: به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی 422 نفر به صورت رایگان در کتابخانه های عمومی این شهرستان عضو شدند.

کد مطلب: ۵۵۲۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،قاسم خسروی روز سه شنبه گفت: با پذیرش 422 نفر عضو به صورت رایگان، تعداد کل اعضای فعال کتابخانه های عمومی آستارا به دو هزار و 422 نفر رسید.
وی با اشاره به اینکه بیشتر استقبال کنندگان طرح عضویت رایگان از بین نوجوانان و جوانان بوده است، اضافه کرد: کتابخانه های عمومی پیامبر اعظم (ص) و شهید داوود نشاطی آستارا، کتابخانه علی ابن ابی طالب (ع) شهر لوندویل و کتابخانه عمومی روستای ویرمونی از جمله مکان هایی بودند که کارکنان کتابخانه ها نسبت به عضوگیری رایگان شهروندان اقدام کردند.
خسروی برنامه های امسال هفته کتاب و کتابخوانی را در شهرستان آستارا متنوع خواند و اظهار کرد: تاکنون یکهزار و 500 دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی از بخش های مختلف کتابخانه های عمومی این شهرستان بازدید کرده اند.
وی در ادامه تفکر و تعقل درست را زاییده مطالعه کتاب های مفید دانست و اضافه کرد: مطالعه آن قدر مهم و تاثیر گذار است که می تواند ابعاد معنوی افراد را تقویت و آنها را در مسیر تقوا قرار دهد.
وی با بیان اینکه در سالیان اخیر اندکی از شور و شوق مطالعه در افراد کاسته شده است، اظهار کرد: گرایش به سمت فضاهای مجازی از جمله علل کاهش سرانه مطالعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار