نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

اسلام در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اسلام در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاده است و خواهد ایستاد.

کد مطلب: ۵۴۸۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم گرامیداشت روز 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مصلای بیت المقدس اراک، با اشاره به اینکه آرمان ها و اهداف رهبری نباید فراموش شود، افزود: جوانان امروز مبلغان این اسلام اند، اسلامی که به استکبار نه می گوید.

وی ادامه داد: 13 آبان یادآور روزی است که دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پرده از سیاست های مزدورانه آمریکا برداشتند و امام راحل(ره) از تسخیر لانه جاسوسی به انقلاب دوم تعبیر کردند و بر عملکرد سیاسی دانشجویان مهر تایید زدند.

امام جمعه اراک بیان کرد: واقعه 13 آبان به نام روز انزجار از استکبار جهانی و مبارزه با زورگویان و ناقضان حقوق بشر نام گرفته و تشریح و تبیین اهداف مردم انقلابی ایران اسلامی در این روز برای نسل جوان، تکلیفی بزرگ است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه از کودتای 28 مرداد سال 1332 آمریکایی ها همواره درصدد ضربه زدن به اهداف انقلاب اسلامی بودند ابراز داشت: در جریان برجام نیز با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود عمل کرد اما آمریکایی ها نه تنها تحریم ها را لغو نکردند بلکه هر روز تحریم های جدیدی را بر علیه ایران وضع می کنند.

وی اضافه کرد: آمریکا هیچ اقدام شایسته ای را برای مردم ایران انجام نمی دهد بنابراین برای توسعه و رشد همه جانبه کشور باید به ظرفیت
و زیرساخت های داخلی اعتماد کنیم.

امام جمعه اراک گفت: یکی از درس های بزرگ هر ملت، جامعه و انسانی درس، عبرت ها و آموزه های تاریخ است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت هایی همواره در تاریخ جاودانه اند که از تجارب گذشته برای حال خود استفاده کنند. با اشاره به اینکه باید تاریخ گذشته خود را به نحو احسنت بشناسیم، ابراز داشت: شناسنامه با عظمت ایران اسلامی، خون بهای هزاران شهید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار