مصطفی کارخانه در گفت و گو با پانا:

با این رفتارها آینده والیبال ایران به قهقرا می رود

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران رفتارهای حاشیه ای ایجاد شده در هفته اول لیگ برتر را زنگ خطری جدی برای والیبال ایران دانست.

کد مطلب: ۵۴۶۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کارخانه در گفت و گو با پانا، درباره هفته اول لیگ برتر والیبال گفت: هفته گذشته تیم ما مقابل شهرداری تبریز به میدان رفت و خوشبختانه توانست سه امتیاز آن دیدار را به دست بیاورد. امروز هم قرار است مقابل شهرداری ارومیه به میدان برویم و با وجود ستاره‌های این تیم کار سختی خواهیم داشت اما تیم ما همیشه ثابت کرده بهترین بوده و برای پیروزی به میدان می‌رود

وی در مورد اتفاقات لیگ برتر در هفته اول گفت: متأسفانه حواشی در هفته اول در یک بازی به وجود آمد که صورت خوشی نداشت. معمولاً این‌گونه کری خواندن ها در هفته‌های پایانی لیگ اتفاق می‌افتد زمانی که تیم ها در کوران مسابقات هستند و همه برای کسب امتیاز تلاش می‌کنند نه در هفته اول که هنوز بازیکنان بایکدیگر هماهنگ نیستند و معمولاً هم‌بازی های اول سخت تر هستند چرا که بازیکنان شناختی از تیم ها ندارند در چنین شرایطی تجربه بازیکنان به آن‌ها کمک می‌کند که برنده میدان باشند اما وقتی بازیکنان ملی پوش و باتجربه کمی دچار حاشیه می‌شوند نباید به راحتی از این موضوع گذشت.

سرمربی تیم بانک سرمایه با بیان اینکه والیبال رشته شناخته شده‌ای در دنیا شده است، عنوان کرد: خوشبختانه در این چندسال اخیر والیبال ایران نشان داد که قدرتمند است بنابراین باید بازیکنان باید رفتار و منشی خوبی داشته باشند.ما نباید اجازه بدهیم تیم ها اسیر حاشیه و درگیری شوند و باید در وهله اول لیگ سالمی داشته باشیم.اینکه بگوییم فلان بازیکن ملی پوش است و نباید با او برخورد شود درست نیست. اتفاقا اگر با رفتار بازیکنان ملی پوش برخورد شود باعث می‌شود آن‌ها در رقابت های بین المللی رفتار درستی نشان دهند.

کارخانه با بیان اینکه زنگ خطر برای والیبال به صدا در آمده عنولن کرد: در هر رشته ای به‌خصوص رشته‌های تیمی اخلاق حرف اول را می زد. ما می‌دانیم والیبال ایران محبوبیت خاص خودش را دارد بنابراین نباید با رفتارهای تنش زا احساسات هواداران را برانگیخته کنیم و اگر این کار ادامه پیدا کند مطمئنن آینده والیبال به قهقهرا می رود.

سرمربی تیم بانک سرمایه در مورد شرایط تیم ملی والیبال نیز تأکید کرد: ملی پوشان ما نشان دادند توانایی بسیار بالایی دارند و در رقابت‌های المپیک آن چیزی که هدف فدراسیون بود به آن رسیدند اما حالا باید اهداف بزرگتری داشته باشیم و تنها به اینکه به المپیک صعود کنیم و در مرحله دوم هم حذف شویم قانع نباشیم.والیبالیست های ما نشان دادند که می‌توانند با قدرت‌ مقابل قدرت‌های جهان بازی کنند بنابراین در این شرایط به یک مربی بزرگ و نامدار نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار