خسارت 35 میلیارد ریالی به مدارس مازندران در سیل اخیر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران از مدارس خسارت دیده استان بازدید کرده و مبادرت به پرداخت هزینه خسارت وارده به مدارس با حضور نماینده شرکت بیمه معلم کرد.

کد مطلب: ۵۳۴۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

عسگری نیکزاد در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: طبق اطلاعات واصله از شهرستانها و مناطق استان، تاکنون حدود 190 مدرسه از 10 تا 50 درصد تخریب شده اند و دچار خسارت شده اند و برآورد می شود تاکنون حدود 35 میلیارد ریال خسارت به این مراکز وارد شد.

وی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه شرکت بیمه معلم اظهار کرد: طی هماهنگی های به عمل آمده با شرکت بیمه معلم، فرایند پرداخت خسارت به مدارس آسیبب دیده با حضور نمایندگان شرکت در محل مراکز آموزشی و اداری در حال اجرا است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران افزود: فرایند بررسی و برآورد خسارات وارده ادامه دارد و مدیران مدارس با توجه به قرارداد منعقده با شرکت بیمه، نسبت به ارسال مستندات مربوطه به ادارات شهرستانها و مناطق اقدام نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران با همراهی نمایندگان شرکت بیمه معلم، از چند واحد آموزشی خسارت دیده بازدید بعمل آورده و چک خسارت وارده را به مدیران مدارس اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار