بازدید ارزیابان استانی از فعالیت های پروژه مهر شهرستان مریوان

در اجرای برنامه های پروژه مهر، ارزیابان استانی از فعالیت های انجام شده پیرامون پروژه مهر شهرستان مریوان کردستان بازدید کردند.

کد مطلب: ۵۳۲۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،در اجرای برنامه های پروژه مهر ارزیابان استانی از فعالیت های انجام شده پروژه مهر شهرستان مریوان کردستان بازدید کردند.

این ارزیابان در قالب چهار اکیب از مدارس شهری و تعدادی مدارس روستایی بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده در آستانه سال تحصیلی جدید قرار گرفتند.

در جلسه جمع بندی این بازدید که با حضور مدیر آموزش و پرورش مریوان برگزار شد؛ سید فواد حسینی از پروژه مهر به عنوان مهمترین پروژه آموزش و پرورش در فصل تابستان نام برد.

وی تصریح کرد:با انجام به موقع فعالیت ها و اقدامات در قالب پروژه مهر و عملیاتی کردن دستورال عمل های مربوطه بستر لازم جهت آغاز سال تحصیلی با نشاط به صورتی که در شأن معلمان و دانش آموزان باشد،فراهم شده است.

حسینی با اشاره به اینکه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان همه توان و ظرفیت خود را در جهت موفقیت پروژه ارزشمند مهر بکار گرفته است؛ اضافه کرد: در بیشتر شاخص ها شهرستان مریوان موفق عمل کرده است و در سایه همکاری و همدلی مجموعه رتبه برتر استان را کسب کنند.

کارشناسان استان کردستان هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه مهر شهرستان از اقدامات انجام شده در سطح مدارس و کار گروههای زیر مجموعه ستاد پروژه مهر شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار