افتتاح طرحهای عمرانی هفته دولت در شهرستان بهارستان

طرحهای عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت در شهرستان بهارستان به بهره برداری رسید .

کد مطلب: ۵۳۱۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، فرمانداربهارستان در حاشیه افتتاح این طرحها گفت:82 میلیارد تومان بابت طرحهایی که در هفته دولت در شهرستان بهارستان به بهره بر داری رسید ، هزینه شده است .

سلیمان پور افزود: ساختمان پزشکی قانونی، مرکز جامع توانبخشی برای خدمت به توان خواهان و معلولان با امکانات خوب و ساختمان اداری آموزش و پرورش ناحیه 2 از جمله طرحها در حوزه ساختمانهای اداری است .
وی با بیان اینکه بخش اعظمی از این میلغ در حوزه های زیر ساختی همچون آب و برق و راه هزینه شده ،ادامه داد : 4 میلیارد تومان در بخش اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی ، 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در بخش مخابرات و تلفن ثابت و همراه و فیبر نوری و اصلاح نقاط کور مخابراتی، 1میلیارد و 500 میلیون تومان در بخش برق ، 900 میلیون تومان در حوزه کشاورزی در خصوص آبیاری تحت فشار و تامین ماشین آلات کشاورزی هزینه شده است .
فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به بهره برداری از اورژانس صالحیه و 2 سالن ورزشی گفت: در بخش عمران روستایی 750 میلیون تومان در روستاهای همدانک و اورین هزینه شده است .
سلیمان پور با بیان اینکه شهرداری های صالحیه ، گلستان و نسیم شهر در حوزه شهری مبلغ 46 میلیارد و 400 میلیون تومان برای اجرای طرحهای خدماتی هزینه کرده اند ،خاطرنشان کرد : احداث بوستان، بهسازی معابر، ساماندهی رودخانه های فصلی سیاه اب و شادچای که مشکلات زیست محیطی داشتند ، ایجاد و جابجایی پل عابر پیاده و جابجایی دکل های برق از جمله طرحهایی است که به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار