معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

حضور چهار هزارنفر دانش‌آموز در اردوهای یک روزه باغ موزه دفاع مقدس

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با پیگیری‌های کارشناسی فعالیت‌های اردویی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مدارس متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران دانش‌آموزان در اردوی باغ موزه دفاع مقدس شرکت کردند.

کد مطلب: ۵۲۹۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، سید مجتبی هاشمی، در این رابطه گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه این اداره کل، و همکاری همکاران در ادارات مناطق تابعه و مدیران و مربیان ایثارگر مدارس، در مرحله اول اعزام‌ها 4 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر متوسطه مدارس شهرستان‌های تهران از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند .

وی با اشاره به اینکه در این اردوها دانش‌آموزان ضمن حضور یک روزه از قسمت‌های مختلف باغ موزه دفاع مقدس بازدید داشتند، افزود: این اردوها با هدف حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طراحی و برنامه‌ریزی شده ،که طبق نظرسنجی‌های به‌عمل آمده دانش‌آموزان رضایت خود از برنامه بازدید از تالارها ودیدن نمایش «طعم جبهه» به کارگردانی سید جواد هاشمی را اعلام کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه برنامه بازدید دانش‌آموزان پسر متوسطه نیز با هدف‌گذاری اعزام 4 هزار نفر آغاز شده و در حال انجام است، ادامه داد: از میان تشکل‌های چهارگانه دانش‌آموزی، سازمان بسیج دانش‌آموزی با اعزام قریب به 700 نفر قسمتی از تعهدات خود را عملی کرده و پیگیری جهت اعزام اعضای سایر تشکل‌ها در جریان است .

هاشمی خاطرنشان کرد: این اردوها تا نیمه شهریور ماه 95ادامه خواهد داشت و در مجموع 8 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس بازدید خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار