مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل:

نمایشگاه رزمی، فرهنگی کربلای 4 در اردبیل برپا می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همچون سال‌های گذشته در گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی، فرهنگی کربلای چهار در اردبیل برپا می‌شود.

کد مطلب: ۵۲۹۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علی واحداظهار کرد: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از 500 برنامه فرهنگی، رزمی، دفاعی و معنوی در جای جای استان اردبیل برگزار می‌شود که شاخص‌ترین این برنامه برگزاری نمایشگاه رزمی، ‌فرهنگی کربلای چهار است که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل شورابیل اردبیل دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این هفته سعی می‌شود تا علاوه بر فضاسازی‌های محیطی، برنامه‌های متنوع خاطره‌گویی، شعرخوانی، تجلیل از جانبازان و ایثارگران نیز برگزار شود، تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری رویدادهای ورزشی و همچنین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: در روز دوم مهر ماه همایش بزرگ پیاده‌روی نیز به میزبانی اردبیل در شورابیل برگزار می‌شود تا هموطنانمان با حضور در این رویداد ورزشی بتوانند به ارتقا و توانمندسازی سلامت خود بیشتر کمک کنند.

واحد با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار «ما آمده‌ایم» در جای جای کشورمان و استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: اصلی‌ترین رویکرد تقویت، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین توجه به موضوع ولایتمداری و خودباوری دینی و ملی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما سعی می‌کنیم در گرامیداشت این هفته یاد و خاطره رزمندگان و سلحشوران میدان هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی بداریم چرا که در سایه مجاهدت آنهاست که ما امروز در اوج عزت، شرف و حرکت رو به جلو قرار داریم.

واحد امنیت کشورمان را مرهون مجاهدت فرزندان رشید این مرز و بوم اعلام کرد و ادامه داد: هیچ وقت این مجاهدت‌ها فراموش نشده و قابل کتمان نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد:‌ با محوریت عملیات کربلای چهار به همت سپاه استان نمایشگاه رزمی، فرهنگی همچون سال‌های گذشته در دریاچه شورابیل اردبیل برگزار می‌شود تا زمینه انتشار و انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس را به عینه شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار