مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خبرداد:

احداث 72 واحد مسکن محرومان روستایی توسط خیران اردبیلی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ‌۷۲ واحد مسکن محرومان روستایی توسط انجمن خیران مسکن‌ساز استان اردبیل احداث می‌شود.

کد مطلب: ۵۲۴۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، فرهاد سبحانی در نشست با مسئولان و اعضای انجمن خیران مسکن‌ساز استان اردبیل اظهار داشت: طرح احداث پروژه 72 واحد مسکن برای خانواده‌های بی‌بضاعت روستایی توسط یک نیکوکار و خیر استان و با مشارکت انجمن خیران مسکن‌ساز استان اردبیل در حال اجرا است.

وی افزود: این واحدها در روستاهای شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و مشگین‌شهر با ارائه نقشه و پروانه، عقد قرارداد با بانک عامل برای تامین مسکن اقشار فاقد سرپناه صورت احداث می‌شود که این واحدها توسط یک خیر نیکوکار در سطح روستاهای استان و در قالب احداث واحدهای بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: این فرد خیر و نیکوکار متعهد شده علاوه بر تضمین تسهیلات بانکی، مبلغ بازپرداخت تسهیلات این واحدها را نیز پرداخت کند تا زمینه برای رفع محرومیت از افراد بی‌بضاعت در مناطق روستایی استان فراهم شود.

سبحانی در ادامه تصریح کرد: بنیاد مسکن پروژه‌های مناسب و خوبی را در زمینه رفع محرومیت در مناطق روستایی اجرایی و عملیاتی می‌کند که در این راستا انجمن خیران مسکن‌ساز یاری‌گر این بنیاد بوده و می‌تواند در محرومیت‌زدایی تاثیرگذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار