کتابخانه های مدارس تکاب توسط بنیاد علم - آموزشی قلم چی تجهیز می شود

معاون پشتبانی آموزش و پرورش تکاب گفت: کتابخانه دو واحد آموزشی تکاب با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال توسط بنیاد علمی - آموزشی قلم چی تجهیز می شوند.

کد مطلب: ۵۲۰۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «سجاد نعمتی» معاون پشتیبانی آموزش و پرورش تکاب از تجهیز کتابخانه 2 واحد آموزشی شهر تکاب توسط موسسه علمی - آموزشی قلم چی خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود : در سال 1394 کتابخانه مدارس حضرت امام خمینی (ره) و حضرت فاطمه زهرا (س) با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال تجهیز و آماده سازی شد و امسال نیز با هماهنگی های صورت یافته کتابخانه مدارس شبانه روزی الغدیر و شهید سلطانی و شهید بحری با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال توسط موسسه علمی - آموزشی قلم چی تجهیز می شوند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش تکاب ضمن تاکید بر بالابردن سرانه کتاب دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان گفت : با توجه به مستهلک بودن اغلب واحدهای کتابخانه ای مدارس شهرستان و عدم سنخیت کتاب های موجود بر اساس گروه سنی دانش آموزان ، تمامی تلاش مدیریت بر این است که با کمک خیرین و نهادهای علمی و فرهنگی در آینده نزدیک کتابخانه مدارس شهرستان را از نظر تجهیزات و کتاب به روز نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار