«مسعود جعفرى جوزانى» نگارش فیلمنامه «پشت دیوار سكوت» را به پایان رساند

«مسعود جعفرى جوزانى» کارگردان سینما، نگارش فیلمنامه «پشت دیوار سكوت» را با همکاری «سحر جعفرى جوزانى» به پایان رساند و آن را برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد فرستاد.

کد مطلب: ۵۲۰۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ «مسعود جعفرى جوزانى» نویسنده و کارگردان سینما، بعد از «ایران برگر» كه پر فروش‌ترین فیلم نوروز سال ٩٤ لقب گرفت، اخیراً نگارش فیلمنامه «پشت دیوار سكوت» را با محوریت ایدز و گسترش آن در جامعه به پایان رسانده است و براى ساخت این فیلم سینمایى از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست مجوز كرد.
«پشت دیوار سكوت» نام اولین فیلمنامه‌اى است كه «مسعود جعفرى جوزانى» به كمك دخترش «سحر جعفرى جوزانى» و بر اساس پژوهشی از «فاطمه صالحی شهرابی» و «علی بدیعی» نوشته و براى دریافت پروانه ساخت به تهیه‌كنندگى «فتح‌الله جعفرى جوزانى» به وزارت ارشاد فرستاده شده است.
به نظر مى‌رسد دلیل این همكارى «مسعود جعفرى جوزانى» با دخترش «سحر جعفرى جوزانى»، زن محور بودن فیلمنامه است. تا كنون حضور «تورج منصورى» به‌عنوان مدیر فیلمبردارى، «مهین نویدى» به‌عنوان طراح چهره‌پردازى و «سحر جعفرى جوزانى» در نقش مددكار بیماران ایدز، در این پروژه سینمایی قطعى است و همچنین گروه سازنده، براى انتخاب بقیه عوامل این اثر، منتظر پروانه ساخت هستند.
مهندس «على بدیعى» یكى از سرمایه‌گذاران «پشت دیوار سكوت» اعلام كرد كه؛ 75 درصد از فروش این فیلم، از طریق مؤسسه مردمى احیاء و انجمن حمایت از مادران و كودكان مبتلا به بیماران «اچ.آى.وى» پرداخت خواهد شد. از جمله یاران «مسعود جعفرى جوزانى» در این فیلم، گروه‌هاى داوطلب مردم محورى هستند كه به شیوه‌هاى مختلف، مانند گروه درمانى و مددرسانى به مبتلایان بیماری «اچ.آى.وى» كمك می‌كنند.
«مسعود جعفرى جوزانى» نویسنده و کارگردان سرشناس سینما، ماه گذشته در جمع حامیان مادران و كودكان مبتلا به ایدز گفت: چنانچه جلوی طوفان شرخیز و ویرانگر ایدز را با عزم ملى نگیریم؛ به‌زودى از خانه‌هایمان سربرمی‌آورد. پس تا هنوز فرصتى باقیست؛ هیولای ویرانگر ایدز را بكشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار