معاون گردشگری میراث فرهنگی آذربایجان غربی خبرداد:

تاسیس شركت غیردولتی استانی برای تطبیق استانداردهای فنی واحدهای اقامتی

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از تاسیس شركت غیردولتی استانی برای تطبیق استانداردهای فنی واحدهای اقامتی این استان خبرداد.

کد مطلب: ۵۱۸۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، جلسه هم اندیشی با تعدادی از بهره برداران هتلها و مدیران واحدهای اقامتی و فعالین صنف گردشگری با موضوع معرفی شركتهای واجد شرایط فعالیت برای طرح تطبیق استانداردهای فنی واحدهای اقامتی در سالن جلسات اداره كل برگزار شد.

در این جلسه معاون گردشگری اداره كل با بیان اهمیت توجه به كمیت و كیفیت خدمات واحدهای اقامتی گفت: رویه فعلی رسیدگی به استانداردهای فنی هتلها و دیگر واحدهای اقامتی استان ،توسط یكی از موسسات معرفی شده از جانب سازمان مركزی می باشد و با توجه به این كه این شركت، سه استان را زیر پوشش دارد لذا در مواقع زیادی امر مذكور با تاخیر روبرو شده و آنچنانكه بایسته است، هدف نهائی برآورده نمی شود.

حسین امامی گفت: اخیرا توسط سازمان مركزی این فرصت به استانها داده شده تا بمنظور رفع نقیصه موجود، شركتها وموسسات فعال استان خویش را شناسائی و برای بررسی و صدور مجوز نهائی معرفی كنند.

وی به آیتم های مورد بحث در طرح تطبیق استانداردهای كیفی واحدهای اقامتی اشاره كرد و گفت: در این طرح موضوعاتی از قبیل: ساختار فیزیكی مجموعه، تجهیزات وامكانات داخلی واحدها و مهارت نیروهای انسانی شاغل مطرح هستند.

معاون گردشگری اداره كل در انتها از صاحبان شركتهای مزبور و فعالین حوزه گردشگری خواست تا جهت به سرانجام رسیدن این پروسه، مدارك و مستندات خویش را در سامانه ویژه این طرح به ثبت برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار