معاون فرهنگی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

افزودن امنیت بوستان های سلامت،سبب اطمینان خاطر بیشتر در خانواده ها شد

معاون فرهنگی سپاه قائم آل محمد(عج) استان، با بیان اینکه اجرای این طرح پارسال در شاهرود به بهترین وجه بود، تصریح کرد: بوستان های سلامت با امن کردن فضای بوستان ها، سبب ایجاد اطمینان خاطر بیشتر برای خانواده ها نسبت به حضور فرزندان آن ها در این مکان ها شد.

کد مطلب: ۵۱۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، مرتضی عبداللهی، با اشاره به وجود برنامه های بومی محلی بسیاری در استان، گفت: طرح بوستان سلامت یکی از مواردی است که به دلیل برقراری ارتباط با هر طیف اجتماعی و رده سنی، طرفداران زیادی دارد.
وی با اشاره به اجرای ایده های خلاقانه و جذاب در برخی از غرفه ها یادآور شد: همیشه نیازی به برنامه ریزی های بزرگ برای برنامه های فرهنگی نیست و می توان با کم ترین هزینه به همراه نو آوری، سرگرمی های جالبی برای جوانان، نوجوانان و کودکان ایجاد کرد.
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه ها در بوستان های شاهرود گفت: نشست های هماهنگی این طرح از اردیبهشت ماه آغاز و با جانمایی غرفه ها، کانتینرهای مورد نیاز 20 روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در محل ها مستقر شدند.
احمد حسین پور با بیان اینکه چهار پارک در شاهرود میزبان این طرح هستند، افزود: هر بوستان مخاطب خاص خود را داشته و برنامه های فرهنگی آن نیز متناسب با نیاز مخاطبان طراحی شده است.
وی ادامه داد: یکی از تفاوت های اجرای طرح به نسبت سال های پیش ،پخش شدن غرفه ها در سطح بوستان و متمرکز نبودن آن ها است.
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود، نبود انعکاس خبری مناسب را یکی از نقاط ضعف این طرح در سال های پیش خواند و افزود: امسال با استفاده از شبکه های مجازی و برقراری ارتباط بیشتر با خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ادارات، برای برطرف کردن این نقص تلاش شده است.
حسین پور با اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی با برخی از دستگاه های اجرایی گفت: تعامل این ادارات به دلیل آشنایی بیشتر آن ها نسبت به سال های گذشته بهتر شده اما هنوز با ایده آل فاصله دارد.
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود همچنین میانگین سنی اجراکنندگان برنامه های هر بوستان را کم تر از 20 سال عنوان کرد و تصریح کرد: هر تیم اجرایی متشکل از حدود 25 نفر از جوانان و نوجوانان بسیجی همان محله هاست.
حسین پور با انتقاد از کم توجهی برخی مسئولان نسبت به مناطق کم برخوردار شهر گفت: جوانان این محلات با تلاش و همت و با صرف کم ترین هزینه فضای با نشاطی را برای همشهریان در بوستان محله خود ایجاد می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار