ایجاد ۲۰ هزار شغل در سال جاری در دستور کار قرار دارد

آمارها و متغیرها نشان می دهد شرایط کشور و استان رو به بهبود است و پروژه های بزرگی در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۵۱۳۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر اسفرورین که در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد گفت: کاهش تورم، پرهیزاز شتاب زدگی، ثبات اقتصادی و رفع تهدیدات خارجی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است و گزارش ۳ ماه اول امسال نشان می دهد که تعداد افرادی که برای اولین بار بیمه شدن در ردیف شاغلین جدید استان محسوب می شوند ۴ هزار نفر است.
همتی اضافه کرد: مدیران باید ضمن تکریم و پاسخگویی به مردم رضایت آنها را جلب کنند تا با این پشتوانه انقلاب اسلامی را تحکیم و تقویت کنیم و تکیه گاه اصلی نظام جمهوری اسلامی، شرق و غرب و سلاح نیست بلکه ایمان و شعور مردم است که همه سختی ها را در طول این سال ها تحمل کرده اند.
استاندار قزوین یادآور شد: مدیران ضمن تکریم و احترام به مردم و نظارت جدی بر عملکرد زیر مجموعه های خود باید پاسخگویی و احساس مسئولیت نسبت به مردم را در سازمان خود نهادینه کنند.
همتی اظهار کرد: همدلی و انسجام بین نیروها در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم و استان ضروری است و به هدایت، نقطه نظر و پیشنهاد گروه های مختلف فکری بویژه ائمه جمعه و جماعت نیاز داریم و باید بدانیم که همه داخل یک کشتی نشسته ایم لذا در تریبون ها و رسانه ها نباید به گونه ای سخن گفته شود که یاس و نامیدی در میان مردم ایجاد شود.
استاندار افزود: دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور موضوع اقتصاد مقاومتی را با تمام وجود پیگیری می کند و با تاکید دکتر روحانی اگر در حوزه ای نظر کارشناسی متفاوت از نظر رهبری باشد نظر معظم له اولویت دارد.
همتی ضمن اشاره به اینکه از نقد های منصفانه و سازنده استقبال می کنیم گفت: دولت به دلیل اثرگذاری تحریم ها در شرایط سخت مالی به سر می برد و پس از به انجام رسیدن توافق ها نیز با سنگ اندازی های جدید دشمنان مواجه شده است.در حال حاضر قیمت نفت به پایین ترین نرخ ممکن رسیده و مالیات ها هم به دلیل مشکلات در بخش تولید به خوبی وصول نمی شود و دولت در این شرایط حقوق کارکنان و یارانه های نقدی را به سختی پرداخت می کند و تخصیص اعتبارات برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در بخش های مختلف در توان دولت نیست و ناچاریم با اولویت بندی طرح های اساسی از بخش خصوصی هم استفاده کنیم.
همتی اضافه کرد: تاکنون دولت با تدبیر و عقلانیت، همراهی مردم و حمایت رهبری توانسته در مسیر درست برمبنای کارشناسی و دور از شتاب زدگی حرکت کند و ثبات و امنیت را در بازار بوجود آورد، تورم را تک رقمی کند، کاهش سود بانکی را در دستور کار خود قرار دهدو باتصمیم گیری درخصوص واحدهای کوچک ومتوسط وپرداخت تسهیلات بتواند بستر لازم برای رونق تولید و اشتغال زایی را در جامعه فراهم کند.
استاندار قزوین یادآور شد: جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از دیگر اولویت های دولت است و در استان قزوین ایجاد ۲۰ هزار شغل در سال جاری در دستور کار قرار دارد و گزارش ۳ ماه اول امسال نشان می دهد که تعداد افرادی که برای اولین بیمه شده و جزو شاغلین جدید استان قرار گرفته اند حدود چهار هزار نفر است. که آمارها و متغیرها نشان می دهد شرایط کشور و استان رو به بهبود است و پروژه های بزرگی در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار