سرپرست دانشگاه فرهنگیان:

جشنواره ملی قرآن و عترت فرصتی ارزنده برای دانشگاه فرهنگیان است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان را فرصتی ارزنده می بیند و باید بتواند تحول جدیدی را در برگزاری با کیفیت این جشنواره ملی به ثبت برساند.

کد مطلب: ۵۱۰۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

محمود مهرمحمدی که در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با خبرنگار آموزش و پرورش پانا سخن می گفت با یادآوری میزبانی دانشگاه فرهنگیان از جشنواره ملی قرآن و عترت، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان به نمایندگی از کل آموزش عالی کشور اعم از دانشگاه های وزارت علوم و علوم پزشکی سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان را در سال 95 میزبانی خواهد کرد.

وی افزود: گرچه برگزاری این جشنواره نیازمند صرف بخش قابل توجهی از منابع مالی و انسانی این دانشگاه است ولی دانشگاه فرهنگیان آن را فرصتی ارزنده می بیند و با افتخار این میزبانی را می پذیرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اظهار امیدواری کرد: مجموعه دانشگاه فرهنگیان باید بتواند از عهده این مسئولیت خطیر به شایستگی برآمده و تحول جدیدی را در برگزاری با کیفیت این جشنواره ملی به ثبت بر ساند.

میزبانی جشنواره های قرآن و عترت دانشگاهیان کشور بر اساس تصمیم شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی و عترت دانشگاه ها و با مدیریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به دستگاه های دانشگاهی به صورت گردشی واگذار می شود.

تا کنون وزارت بهداشت، وزارت علوم، بسیج دانشجویی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم و قرآنی میزبانی برگزاری دوره های 25 تا 30 جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور را بر عهده داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار