اولین جلسه منتخبین شورای دانش آموزی استان قزوین برگزار شد

ما به دنبال احیاء شورای دانش آموزی به معنای واقعی هستیم.

کد مطلب: ۵۰۸۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،اولین جلسه منتخبین شورای دانش اموزی استان با حضور دانش آموزان منتخب مناطق در سازمان دانش آموزی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان ،مسئول دبیرخانه شورای دانش آموزی و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان برگزار گردیدمسئول دبیرخانه شورای دانش آموزی ضمن خیرمقدم و آرزوی سلامتی و قبولی طاعات و عبادات دانش آموزان منتخب در اولین جلسه شورای دانش اموزی استان تبریک گفت.

در ادامه ذوالقدر، رئیس سازمان دانش آموزی با تقدیر از حضور دانش آموزان، شورای دانش آموزی را یکی از ارکان نظام تعلیم و تربیت برشمرد و افزود: ما در شورای دانش آموزی استان به دنبال احیای شورای دانش آموزی به عنوان واقعی نماینده دانش آموزان استان هستیم.

وی با بیان اینکه ما در انتخبات شورای دانش آموزی با نواقص و کجی هایی مواجه هستیم افزود: متاسفانه بر اساس شیوه نامه های ابلاغ شده ما در سطح انتخابات مدارس بدون اینکه به شرایط خاصی برای کاندید و انتخاب رئوسای شورای دانش آموزی مدرسه قرار گیرد مواجه ایم که در ادامه این انتخابات در سطح منزقه با پیش بینی شرایط معدل و انضباط رئوسای شورای دانش آموزی مدرسه افراد کمتری شامل کاندیداتوری می شوند.

ذوالقدر با بیان اینکه این روند که پس از انتخابات در سطح مدرسه، در سطح منطقه باید منتخبین واجدالشرایط کاندید و رای دهند افزود: ما در این چند سال با این مشکل روبرو هستیم که در سطح مدرسه روسای منتخبین دانش آموزان بدون شرط معدل و انضباط انتخاب می شوند ولی درسطح منطقه و استان باید بر اساس شرایط و ضوابط خاصی کاندید و رای گیری شوند مواجه ایم.

وی در ادامه از منتخبین استان خواست تا انتظارات و مشکلات دانش آموزان را اولویت اصلی فعالیتها و پیگیری خود قرارداده و بر اساس صورتجلسات شورای دانش آموزی مدرسه و منطقه نسبت به رفع و بیان این مشکلات اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار