جشن گلریزان ویژه كمك به آزادی زندانیان نیازمند در یزد برگزار شد

استاندار یزد شامگاه دوشنبه 24 خرداد ماه در یازدهمین جشن گلریزان گفت : همگی باید تلاش كنیم تا مددجویان جرایم غیرعمد استان به آغوش گرم خانواده بازگردند.

کد مطلب: ۵۰۶۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری یزد، همایش جشن گلریزان ویژه كمك به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمدی با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، یادگار سومین شهید محراب «آیت الله شهید صدوقی» و جمعی از مسئولان و خیرین استان در سالن شهید عباس پور یزد برگزار شد.
استاندار یزد در این همایش با اشاره به اینكه بخشش و بخشندگی از ویژگی های اصلی مؤمنان است اظهار داشت : انسان در این عالم طبق آیات نورانی قرآن مجید جانشین خداوند بر روی زمین معرفی شده است و برای اینكه بتواند خلیفه الله باشد باید ویژگی های خداوند را در خود به فعلیت برساند.
«سیدمحمد میرمحمدی» ادامه داد: از برجسته ترین صفات پروردگار بخشندگی و مهربانی است و ما تمام كارهای خود را با گفتن «بسم الله الرحمن الرحیم» و یادكردن از این دو صفت خداوند آغاز می كنیم.
وی افزود : خدای مهربان در قرآن حكیم بندگان خود را بشارت داده است كه پاداش كار خیرتان را 700 برابر اجر می دهم و چه چیزی می تواند از انجام انفاق و كار خیر برای هم نوعان شیرین تر باشد؟
میرمحمدی تصریح كرد: انفاق و احسان در جامعه از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و گاه انفاق از عدل نیز بالاتر قرار می گیرد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمدی كه به ندامتگاه رفته اند اگر نگوئیم بی گناه بوده اند باید به این مهم اشاره كنیم كه ناخواسته و بر اثر یك حادثه راهی زندان شده اند.
میرمحمدی اظهار داشت : اینگونه همایش ها می تواند برای ما درس باشد تا اصل پیشگیری و نظم، انضباط و دقت را در جامعه تقویت كنیم و اگر به خانواده ها آموزشهای لازم داده شود شاهد كاهش جرایم غیرعمد در استان خواهیم بود.
وی در پایان سخنان خود بر حفظ كرامت انسانها در كمك و بخشش به آنها تأكید و خاطرنشان كرد: آن بخششی ارزشمند است كه بدون منت باشد كه خوشبختانه خیرین استان همواره این مهم را سرلوحه كار خود قرار داده اند.
گفتنی است استاندار یزد مبلغ 200 میلیون ریال و «حجت الاسلام والمسلمین محمد صدوقی» یادگار سومین شهید محراب مبلغ 100 میلیون ریال به یازدهمین همایش جشن گلریزان یزد كمك كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار