ایجاد کمپ های ترک اعتیاد مربوط به جنگ جهانی دوم است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نگاه اردوگاهی در ایجاد کمپ های ترک اعتیاد کاری مترود و مربوط به جنگ جهانی دوم است بر لزوم به کارگیری مردم در از بین بردن آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۹۷۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ غلامرضا انصاری در تذکرات پیش از دستور دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر گفت: هم‌اکنون سال سوم از شورای چهارم در حال سپری شدن است و در حالی شورا به سن جوانی رسیده است که هنوز تکلیف دیوان محاسبات شهری استقلال ذیحساب شهر و استقلالی مالی شورا مشخص نشده است و باید هر چه سریع‌تر ساماندهی لازم انجام شود.
وی بااشاره به تذکراتی بیان شده در خصوص شهروند گفت: باید از سرمایه‌های شهرداری حفاظت و حراست شود و آن را برای آیندگان باقی بگذاریم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه های شهرداری در طول ۳۰ سال گذشته با درآمدهای ناپایدار به نرخ آن روز ایجاد شده است و باید با نرخ امروز هزینه شود بنابر این در واگذاری ها باید آئین نامه مالی واگذاری مورد نظر قرار گیرد.
انصاری در بخش دیگری از سخنانش به خبر ایجاد بزرگترین و مدرنترین مرکز اعتیاد در شهر تهران اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه اردوگاهی، مربوط به جنگ جهانی دوم است این در حالی است که در دوران کنونی این نگاه مترود شده است چرا که مراکز اردوگاهی خود آسیب زا است.
وی تاکید کرد: باید تلاش شود که آسیب های اجتماعی توسط مردم و در خود محله ها ساماندهی شوند چرا که این موضوع راحت تر، کم هزینه تر و با دلسوزی بیشتری انجام می شود و آسیب های یک محله به محلات دیگر نمی رود.
افکارنیوز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار