رزمایش های بسیج موجب تقویت روحیه رزمی،عقیدتی و فرهنگی بسیجیان می شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام گفت: فضای حاکم بر کلیه رزمایش های بسیج حفظ روحیه رزمی، دفاعی، حماسی، جهادی، معنوی، بصیرتی، عقیدتی و فرهنگی توأم با نظم و انضباط بسیجیان شیعه و اهل سنت می باشد.

کد مطلب: ۴۹۴۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محسن گوهری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با اشاره به اجرای رزمایش های بسیج گفت: فضای حاکم بر کلیه رزمایش های بسیج حفظ روحیه رزمی، دفاعی، حماسی، جهادی، معنوی، بصیرتی، عقیدتی و فرهنگی توأم با نظم و انضباط بسیجیان شیعه و اهل سنت می باشد.

گوهری اجرایی شدن دستور فرماندهی معظم کل قوا در راستای تقویت توان رزمی یگان های بسیج برای جلوگیری از تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت را از نقاط قوت بسیج مردمی برشمرد و افزود: بسیجیان غیور شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی تربت جام در صورت تهدیدهای خصمانه استکبار جهانی با همان روحیه جهادی و سلحشوری مورد تأکید معظم له برای دفاع از کیان ایران اسلامی در هر لحظه آماده جان فشانی هستند.
وی تلاش برای ارتقاء روز افزون توانمندی های رزمی دفاعی بسیجیان را از اهداف استراتژیک این گونه رزمایش ها دانست و تصریح کرد: مردمی بودن بنیه رزمی بسیج با تأکید بر افزایش کارآمدی گردان ها، سازماندهی و سلسله آموزش ها از اولویت های اصلی اجرای رزمایش گردان های الی بیت المقدس بسیج درشهرستان می باشد.
فرمانده سپاه تربت جام اضافه کرد: رزمایش شش گردان الی بیت المقدس با حفظ انسجام سازمان رزم بسیج؛ طی دو مرحله در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه در منطقه مرزی صالح آباد و ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در منطقه عمومی تربت جام اجرا می گردد.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش های گردان های الی بیت المقدس، بسیجیان ضمن مرور عملیات های تاخیری، دفاع از کوی و برزن شامل؛ پدافند غیرعامل، امداد و نجات، حفاظت از مراکز مهم و حساس، ایست و بازرسی، با انجام تمرینات تاکتیکی آمادگی دفاعی و توان رزمی فردی و یگانی خود را طی دو مرحله به نمایش می گذارند.
گوهری با اشاره به توجیه و آمادگی کلیه فرماندهان گردان ها جهت اجرای این دو مرحله از رزمایش عنوان کرد: اجرای رزمایش ها ضمن حفظ روحیه سلحشوری بسیجیان و پاسداران با تمرین عملی ومیدانی نقاط قوت ارتقاء وضعف ها وکاستی ها احصاء می شود.
وی یادآور شد: اجرای صبحگاه مشترک نظامی، راهپیمایی شبانه و نشست های فرهنگی عقیدتی و بصیرتی از دیگر برنامه های این رزمایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار