مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان و پاسداران سنگرنشینان انقلاب هستند.

کد مطلب: ۴۹۱۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی ،سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری که با حضور پرشور مربیان، طلاب و عاشقان راه ایثار و شهادت در حسینیه فاطمه الزهرا (س) ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی بسیجیان و پاسداران تأکید کرد .

وی ادامه داد: نسخه‌ای که رهبر معظم انقلاب برای ملت ایران بیان فرموده‌اند، نجات‌دهنده است .

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با صراحت خطر نفوذ را متذکر شدند و فرمودند «نفوذ یک خطر بزرگ برای نظام و انقلاب است» و با قاطعیت اعلام کردند که دشمن می‌خواهد رگ‌های حیاتی انقلاب را بزند، بنابراین روحیه استکبارستیزی برای مقابله با هجمه‌های دشمن باید تقویت شود .

بسیجیان و پاسداران سنگرنشینان انقلاب هستند

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان، خبرگان، علمای حوزه، دانشگاهیان و در سخنان آغاز سال نو در آستان قدس رضوی، دغدغه خود را بیان فرمودند و شما بسیجیان و سپاهیان به‌ عنوان سنگرنشینان انقلاب بیش از دیگران باید دلواپس دغدغه‌های رهبری باشید و در تقویت روحیه جهادی و انقلابی بکوشید .

وی افزود: آنچه دشمن بیش از انرژی هسته‌ای هراس دارد، روحیه انقلابی و جهادی آحاد مردم است و به‌ دنبال این است که این سرمایه عظیم انقلاب را نابود کند، بنابراین مربیان و استادان وظیفه دارند نسبت به این دغدغه رهبر معظم انقلاب عالمانه و محققانه کار کنند و دیگران را هشیار کنند .

از جریان‌سازی‌ها و جوسازی‌ها در راه خدمت به مردم هراس به دل راه ندهید

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روحیه جهادی احساسی و هیجانی نیست، تبیین کرد : خداوند در قرآن می‌فرماید که بر اصول و ارزش‌ها استقامت داشته باشید، از لغزش در راه حق دوری کنید و از جریان‌سازی‌ها و جوسازی‌ها در راه خدمت به مردم هراس به دل راه ندهید .

حجت الاسلام صادقی تشریح کرد: دشمن در صحنه‌های مختلف به این جمع‌بندی رسیده است که عامل فروپاشی انقلاب سست شدن روحیه انقلابی و استکبارستیزی است و اذعان می‌کنند که تقویت این عامل در ملت ایران مرگ تدریجی آن‌ها را رقم می‌زند .

برخی افراد ناآگاه داخلی پیاده نظام دشمن هستند

وی توضیح داد: برخی افراد ناآگاه پیاده نظام و هنرپیشه دشمن در داخل هستند و نمی‌فهمند که برای دشمن تلاش می‌کنند. امروز برای پاسداری از انقلاب باید روحیه انقلابی و فرهنگ بسیجی را تقویت و ترویج کنیم .

در این همایش از مربیان و هادیان سیاسی که بیشترین همکاری را با عقیدتی و سیاسی سپاه حضرت سیدالشهداء ) ع) استان تهران داشتند، تجلیل به‌ عمل آمد .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار