مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف خبر داد

پخش برنامه «آسمان تقوا» در میلاد امام جواد(ع) از رادیو معارف

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «آسمان تقوا» به مناسبت سالروز ولادت امام جواد(ع) خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۴۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با بیان اینکه برنامه آسمان تقوا روز 29 فروردین ساعت 21:25 تا 22:30 پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: مروری بر تاریخ زندگانی امام محمد تقی(ع)، زادگاه، مدت زندگی، مدت امامت و اوضاع شیعیان در عصر امامت حضرت از محورهای این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف ساماندهی سازمان وکالت، راهبردی‌ترین روش مدیریت جهانی و نقش سازمان وکالت در جلوگیری از انحرافات عقیدتی را از دیگر محورهای برنامه آسمان تقوا ذکر کرد.

وی با اشاره به برنامه روایت سخاوت گفت: حمید اشتری تهیه‌کنندگی و حجت‌الاسلام فرهاد عباسی کارشناسی این برنامه را بر عهده دارد که دوشنبه ساعت 8:40 تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود.

عظیمی خاطرنشان کرد: دوره‌های زندگی حضرت، اوضاع اخلاقی و فرهنگی جهان اسلام در عصر امام جواد(ع) و ریشه‌های فرهنگی و اجتماعی اندیشه‌ها و جریان‌های شبه‌معنوی در عصر امام از جمله محورهای این برنامه است.

وی عنوان کرد: این برنامه مدیریت فرهنگی و علمی امام جواد(ع) در مبارزه علمی با این جریانات را بررسی کرده و الگوهای مدیریتی امام برای عصر حاضر در برخورد با جریان‌های منحرف را تبیین می‌کند.

برنامه آسمان تقوا به مناسبت میلاد امام جواد(ع) تولید شده و محمد حسین آزما به عنوان تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام محمود محققیان به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار