معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت و گو با پ

نظرات فنی حسین شمس کارساز بود/ از آبروی فوتبال ایران دفاع کردیم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: کار سختی پیش رو داشتیم و بچه ها تمام تلاش خود را کردند تا از آبروی فوتیال ایران دفاع کنند.

کد مطلب: ۴۸۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

رسول صادقی در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم فوتسال دانش آموزی آذربایجان شرقی در فرودگاه شهید مدنی تبریز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: این موفقیت را که حاصل تلاش کار تیمی و گروهی دانش آموزان است را به جامعه ورزشی کشور تبریک عرض می کنیم.
وی افزود: با تلاش های شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش به ویژه مدیر کل آموزش و پرورش استان توانستیم نمایش خوبی در این بازی ها داشته باشیم و جا دارد در این جا از اعتماد مسئولین وزارت آموزش و پرورش به فوتسال استان تشکر کنم.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: مدیر کل آموزش و پرورش استان تلاش های زیادی را برای انتخاب تیم فوتسال استان به عنوان نماینده کشور در این رقابت ها داشتند که جا دارد از زحمات ایشان تشکر کنیم.
صادقی گفت: تیم فوتسال دانش آموزی با نظرات کسی چون حسین شمس رئیس فدراسیون ورزش مدارس توانست در این رقابت ها به فینال راه یابد که از زحمات ایشان نیز که در اردوهای تدارکاتی و در طول مسابقات همراه تیم بودند تشکر می کنم.
وی اذعان داشت: کار سختی پیش رو داشتیم و بچه ها تمام تلاش خود را کردند تا از آبروی فوتیال ایران دفاع کنند.
تیم فوتسال دانش آموزی آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی کرواسی پس از شکست حریفان به فینال راه یافت و در فینال، نتیجه را به برزیل واگذار و به عنوان نایب قهرمانی جهان بسنده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار