نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع در شهرداری مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران شهری برشمرد و گفت: کسب رضایت شهروندان و خدمت صادقانه به آنها مسائلی است که باید به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

کد مطلب: ۴۸۲۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در دیدار با جمعی از کارکنان شهرداری منطقه سه تبریز اظهار کرد: زمینه خدمت در شهرداری بیش از دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها فراهم است، از این رو خدمت در شهرداری به شرط نیت قرب‌الهی و خدمت خالصانه به مردم می‌تواند عین عبادت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دستیابی به فضیلت خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی را بالاترین سعادت برای کارگزاران و مسئولان اجرایی دانست و گفت: بستر دستیابی به این فضیلت در مجموعه شهرداری برای خادمان و مدیران این مجموعه بیش از دیگر حوزه‌ها فراهم است.

امام جمعه تبریز رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران شهری برشمرد و تصریح کرد: کسب رضایت شهروندان و خدمت صادقانه به آنها مسائلی است که باید به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

مجتهدشبستری با اشاره به لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی در شهرداری افزود: بر همه مسئولان فرض است که در نهایت به دنبال برنامه‌های فرهنگی و همچنین ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی باشند و در همین زمینه امیدواریم برنامه‌های مختلف شهرداری با همین دیدگاه تهیه و تنظیم شود.

وی بار دیگر بر لزوم خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مردم و جلب رضایت شهروندان از سوی شهرداری تاکید کرد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار