استاندار مرکزی:

کاهش و رفع معضل اعتیاد تأثیر بسزایی در کم شدن آسیب های اجتماعی دارد

استاندار مرکزی گفت: کاهش و رفع معضل اعتیاد تأثیر بسزایی در کم شدن آسیب های اجتماعی دارد و کشور و جامعه پویا زمانی محقق می شود که آسیب های اجتماعی به حداقل خود برسد.

کد مطلب: ۴۸۱۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افزود: دستگاه های مسئول در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید با ایجاد برش استانی در خصوص اولویت های ستاد مبارزه با مواد مخدر، راهکارهای مناسب برای اجرای هر چه بهتر آن در استان را تبیین و اجرایی کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی نیز گفت: رویکرد اجرایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اجتماعی کردن و استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی است.

نبی اله شاه محمدی افزود: همکاری با 18 دستگاه فرهنگی برای آموزش و فرهنگ سازی و ایجاد مجتمع خیرین در حوزه پیشگیری از اعتیاد، از مهمترین برنامه های پیشگیرانه این شورا است.

وی ادامه داد: مقابله با عرضه، جمع آوری معتادان و خرده فروشان در 90 نقطه شهری و 10 محور مواصلاتی استان مرکزی با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی از اولویت های مهم این شورا است.

در این جلسه نبی اله شاه محمدی به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی معرفی و از تلاش های محمد زیدوند دبیر سابق این شورای قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار