درخشش معلم همدانی درمسابقه ی علمی هوش برتر

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از درخشش معلم همدانی در مسابقه ی علمی هوش برتر خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، عبدالرضا فولادوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: معلم فرهیخته، متین قهرمانی که در دبیرستان های همدان مشغول تدریس است، با شرکت در مسابقه علمی هوش برتر موفق به کسب عنوان سوم این رقابت علمی شد.
فولادوند با بیان این که این همکار هنرمند و نخبه که از چهره های موفق قرآنی استان نیز به حساب می آید، در زمینه های تنیس روی میز، تئاتر، و موسیقی دارای مقام های کشوری است.
وی افزود: قهرمانی که برای شرکت در مسابقه هوش برتر شبکه نسیم مراحل سختی را پشت سرگذاشته بود، حضور موفقی در مرحله ی نهایی این مسابقه داشت.
وی افزود: متین قهرمانی متولد 1361 در همدان است که پس از گذراندن دوره ی متوسطه در مدارس عادی و تیزهوشان همدان و تویسرکان، به تحصیل در تربیت معلم اصفهان مشغول و در رشته دبیری حرفه و فن فارغ التحصیل شد و بلافاصله دوره ی کارشناسی را در رشته ی مهندس کامپیوتر در دانشگاه همدان گذراند.
این معلم نخبه که 15 سال سابقه تدریس دارد، از دوران کودکی به فعالیت های قرآنی پرداخته و تاکنون چندین بار در رشته قرائت قرآن در سطح استان و کشور موفق به کسب مقام های برتر شده است. او به موسیقی نیز پرداخته و نوازنده تار، سه تار و سنتور است که در حال حاضر آواز نیز می خواند.
کسب مقام های ورزشی از دیگر موفقیت های معلم فرهیخته ی همدانی است، به طوری که در رشته پینگ پنگ چندین مقام کشوری دارد.
همچنین سینما و تئاتر از دیگر حوزه های فعالیت این معلم هنرمند است که همچنان ادامه دارد.
شرکت در مسابقه هوش برتر شبکه نسیم و کسب مقام برتر در آن تازه ترین موفقیت قهرمانی است. مسابقه ای که پس از برگزاری چندین آزمون هوش و علمی از بین 6300 جوان نخبه 128 نفر انتخاب شدند و بعد با مصاحبه و مسابقه تلفنی از 128 نفر 32 نفر به مرحله ی تلوزیونی راه پیدا کردند.
قهرمانی بعد از 3 مسابقه سخت با رتبه ی اول به فینال رسید و در این مرحله فینال عنوان سومی را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار