طرح اعتکاف علمی بدنبال تقویت بنیه علمی و ارتقای معدل دانش آموزان است

طرح اعتکاف علمی در راستای استفاده از فرصت ها و با برنامه ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش آموزان در امتحانات نهایی و آزمون سراسری، تقویت بنیه علمی و ارتقای معدل در روزهای نوروز سال 95 برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۷۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین سعید پاینبرد با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی و آزمون سراسری مراکز آموزش عالی گفت: طرح اعتکاف علمی همزمان با ایام تعطیلات نوروزی از سوم تا یازدهم فروردین ماه ویژه دانش آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: طرح اعتکاف علمی در راستای استفاده از فرصت ها و با برنامه ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش آموزان در امتحانات نهایی و آزمون سراسری، تقویت بنیه علمی و ارتقای معدل در روزهای نوروز سال 95 برگزار می شود.
پاینبرد ادامه داد: در این طرح که با حضور برخی مشاوران و دبیران توانمند جهت پاسخگویی به سوالات برگزار می شود دانش آموزان مانند روزهای درسی از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در مدرسه حضور یافته و در یک محیط آرام به مطالعه آزاد انفرادی پرداخته و رفع اشکال می کنند.
معاون آموزش متوسطه استان قزوین اضافه کرد: 18 پایگاه اعتکاف علمی در استان تشکیل شده است و این طرح در مناطق مختلف استان قزوین شامل ناحیه یک قزوین، ناحیه دو قزوین، البرز، تاکستان، آبیک، آوج و بویین زهرا برای دانش آموزان دختر و پسر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار