سرکشی و بازدید مسئولان سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام از ۹۰۰ خانواده شهید

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، گفت: مسئولان این نهاد انقلابی در استان طی سال جاری از ۹۰۰ خانواه شهید و جانباز سرکشی و بازدید کرده اند.

کد مطلب: ۴۷۳۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از ایلام، سردار سید صادق حسینی،در نشست شورای فرهنگ عمومی استان از سرکشی و بازدید سپاه استان از ۹۰۰ خانواده شهید و جانباز استان طی سال جاری و اعطای کمک ۱۰ میلیارد ریالی به این عزیزان خبر داد.

وی، اظهار کرد: بیش از ۱۷۰ هزار نفر از جمعیت استان در لایه های مختلف همچون کارگری و کارمندی ، محلات ، دانش آموزی و دانشجویی عضو حلقه های صالحین هستند.

صادق حسینی، تصریح کرد: اجرای طرح های کارشناسی و پژوهشی در حوزه آسیب های اجتماعی همچون معضلات اعتیاد، طلاق، خودکشی، ماهواره، ترویج حجاب و عفاف و همچنین نحله های انحرافی از دیگر طرح های فرهنگی اجرا شده توسط سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در طول سال ۹۴ بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، با اشاره به در دست ساخت بودن احداث ۶۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و افراد محروم استان در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری، یادآور شد: ۱۰۰ میلیارد ریال امسال برای تقویت اقتصاد مقاومتی در استان توسط سپاه هزینه شده که امیدواریم با کمک دولت این رویکرد مورد تاکید رهبری معظم انقلاب روز به روز در استان تقویت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام نیز در این نشست، گفت:‌ با توجه با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید بنا داشت علاوه بر برنامه ششم توسعه برنامه خاص این موضوع را ارائه دهد که رهبری معظم فرمودند نیاز نیست برنامه جداگانه ای ارائه شود، فقط در لایحه ششم باید موضوع اقتصاد مقاومتی به طور ویژه و پررنگ لحاظ شود.

سید اسکندر صیدایی، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دور دوم انتخابات در استان نشستی علمی و تخصصی به منظور تبیین جایگاه اقتصاد مقاومتی و نقش آن در برنامه ششم توسعه با حضور کارشناسان و صاحب نظران این حوزه در استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار