با حضور ۱۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر استان

آغاز به کار اولین المپیاد بازی های فکری و آموزشی دانش آموزی فارس

رییس سازمان دانش آموزی فارس گفت: المپیاد بازی های فکری آموزشی رویش در 15 رشته از جمله ریورسی و جنگا، دومینو، پنتاگر، لیوان چینی، برج دومینو، بلاک آس، سازه ماکارونی، مکعب روبیک و ... به مدت 5 روز برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۷۳۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

محسن کلاری در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس با بیان اینکه این که اولین المپیاد بازی های فکری و آموزشی دانش آموزان استان با عنوان رویش برگزار می شود اظهار داشت: المپیاد رویش در راستای ترویج و پرورش تربیت اجتماعی دانش آموزان که همان رسالت اصلی سازمان دانش آموزی برگزار می شود.
وی افزود: این المپیاد در دو دوره ابتدایی و متوسطه دختر و پسر با حضور 1000 دانش آموز برگزار خواهد شد.
رییس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: این المپیاد براساس قوانین و مقررات المپیاد ورزش های فکری جهان ( MSO ) تدوین گردیده است .
محسن کلاری در ادامه گفت: مراسم اهداء جوایز برگزیدگان اولین المپیاد بازی های فکری و آموزشی دانش آموزان استان فارس، هفته آخر فروردین ماه 95 با حضور مدیران ارشد آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اداری استان برگزار خواهد شد.
رییس سازمان دانش آموزی فارس از همکاری کارشناسان و متخصصان بخش های تخصصی جنوب و انجمن بازی های فکری کشور که بخش فنی برنامه را بر عهده داشتند، قدردانی کرد.
محسن کلاری در پایان از میزبانی استان فارس برای برگزاری المپیاد بازی های فکری و آموزشی دانش آموزی کشور، در سال آینده خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار