رئیس آموزش و پرورش فنوج به پاناخبرداد:

برگزاری اعتکاف علمی دانش آموزان درایام نوروز

رئیس آموزش و پرورش فنوج گفت: با هدف کیفیت بخشی به روش های مطالعاتی دانش آموزان و در راستای استفاده بهینه از فرصت­ها و برنامه­ ریزی مدون برای آمادگی دانش آموزان در آزمون سراسری طرح اعتکاف علمی در ایام نوروز در شهرستان فنوج اجرا می شود.

کد مطلب: ۴۷۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

عبدالحمید اربابی رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج در گفتگو با خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به فواید استمرار مطالعه دانش آموزان سال سوم و چهارم متوسطه دوره دوم در ایام تعطیلات نوروز گفت :ایجادفاصله درآموزش و عدم مراجعه طولانی مدت دانش آموزان به کتاب و درس باعث ایجاد فراموشی مطالب دردانش آموزان می گردد.

اربابی اضافه کرد: بعداز تعطیلات، رساندن دانش آموزن به شرایط عادی جهت مطالعه زمان بر است به همین جهت با برگزاری جلسات متعدد با معاون آموزشی و مسئول آموزش متوسطه به این نتیجه رسیدیم که جهت نتیجه بخش بودن فعالیت ها آموزشی درطول سال تحصیلی و به بارنشستن آنها جهت حصول نتیجه مناسب در کنکور سراسری 95پس از اجرای برنامه های گوناگون مشاوره ای و برگزاری آزمون های متعدد اجرای برنامه اعتکاف علمی را برای اولین بار در شهرستان فنوج اجرا نماییم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فنوج گفت : جهت دست یابی به نتایج مناسب و درخور شان شهرستان فنوج در کنکور سراسری95 از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و مدیران و دبیران ماباید جهاد گونه عمل کنند و در این ایام همه باهمدلی و درکنار هم نقشی را جهت پیشرفت دانش آموزان منطقه خود ایفا کنند.

اربابی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح دانش ­آموزان سوم و چهارم متوسطه دوره دوم حدود 15 روز در دو مکان مجزا ، دانش آموزان دختر و پسر حاضر شده و در کنار هم کلاسی ­های خود به مرور و بررسی درس­ ها می ­پردازند.

وی یادآورشد: در طول این مدت برنامه های مفرح و ارودوهای یک روزه جهت یکنواخت نبودن برنامه ها در دستور کار قرارگرفته است و در کنار مطالعه دانش آموزان کلاس های تست زنی،تقویتی و رفع اشکال خواهیم داشت.

/خبرنگار : مسعود قاضی زاده /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار