بمناسبت هفته امور تربیتی:

همایش تجلیل ازفعالان امور تربیتی خراسان شمالی برگزارشد

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی ، نقش مربیان را در تحقق اهداف سند تحول بنیادین را ضروری دانست و گفت: برنامه های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش براساس سند انجام شود.

کد مطلب: ۴۷۱۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا خراسان شمالی ، براتعلی حاتمی در همایش تجلیل از مربیان وفعالان امورتربیتی که در سالن گلشن شهرستان بجنورد برگزارشد، یاد شهیدان رجائی و باهنر را گرامیداشت افزود: هدف اصلی برنامه های امورتربیتی و پرورشی، هدایت دانش آموزان به سوی کمال و دانش افزایی است .

وی، امور تربیتی را به عنوان یک نهاد اولیه انقلا ب فرهنگی عنوان کردو افزود: امورتربیتی به عنوان یک نهاد فرهنگی در دل آموزش و پرورش برای حفظ ارزشهای انقلاب شکل گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: معلمی کار پیامبران است وباید بدانیم که پیامبران با اخلاق ورفتارشان چگونه با مردم رفتارمی کردنند بنابراین شما مربیان و معلمان نیز از نظر رفتارو منش الگو برای دانش آموزان باشید.

وی در ادامه افزود: خراسان شمالی از نظرپراکندگی بیشتر در روستاهاست در کشور سومین استان است. حاتمی اظهارداشت: درامور تربیتیباید به عوامل روحی، شادابی، نشاط، هنرو استعدادهای دانش آموزان توجه کرد.

در ادامه علی اصغر ایزدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ، امورتربیتی را نهاد مقدس دانست و گفت: امورتربیتی از اوایل انقلاب خدمات ارزشمندی به جامعه داشته و جایگاه مهمی دارد.

وی افزود: سند تحول ، براساس چشم انداز سیاست های فرهنگی به نقش مربیان امورتربیتی تأکید ویژه شده است .

ایزدی در ادامه عنوان کرد:امور تربیتی و پرورشی در این سند در صف اول فعالیت های علمی آموزشگاه ها قرار داده شده است.

ایزدی، اظهارداشت: برنامه های آموزش وپرورش باید به سمت تحقق سند تحول آموزشی و مسائل سیاسی، اجتماعی، دینی، تربیتی، جسمانی، اقتصادی و تربیت دانش آموزان باشد.

گفتنی است؛ درپایان از مربیان پرورشی و مشاوره استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار