مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

تجهیز19 پایگاه برای اسکان نوروزی فرهنگیان دراستان اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از تجهیز و راه اندازی 19 پایگاه پذیرش در قالب 81 مدرسه با 668 کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۴۶۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان اردبیل، صابر سپهری با اعلام این خبر افزود: پذیرش و اسکان نوروزی فرهنگیان از 27اسفند سال 94 در تمامی پایگاه های اسکان در سراسر استان آغاز شده و تا 13 فروردین سال 95 ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با مراکز درمانی، درمانگاه های فرهنگیان و مرکز آموزشی و رفاهی ( خانه معلم ) و اردوگاه مقدس اردبیلی جهت آمادگی بیشتر و ارائه ی خدمات شایسته به مسافران فرهنگی هماهنگی های لازم بعمل آمده است.

سپهری با بیان اینکه از تعداد 668 کلاس، 35 کلاس در گروه ویژه، 446 کلاس در گروه الف و 187 کلاس نیز در گروه ب تجهیز شده در خدمت فرهنگیان عزیز سراسر کشور خواهدبود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: 115 تخت در مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی اردبیل (خانه معلم) و 50 تخت در خانه ی معلم سرعین و همچنین 7 مدرسه در اردبیل و سرعین بصورت رزرو اینترنتی بوده و پذیرش در آنها از طریق سایت انجام خواهد گرفت.

سپهری در پایان از خرید 100دستگاه یخچال، 100 دستگاه تلویزیون، 500 تخته پتو، 80 تخته فرش، 28 رول موکت و 1000 عدد بالش جهت تجهیز مراکز اسکان استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار